Kongolaf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 jeg har bygd meg ny pc og ville ha igjen. prøver og installere men får blåskjerm etter innlasting av driverne. ingen problem å installere vista.. Har Msi p35 neo-f hovedkort. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 da tipper jeg du må flashe biosen:P Lenke til kommentar
WD- Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er det en gammel XP cd uten service pack 2? Jeg har også MSI P35 NEO-F, og den gamle XP-CD-en min ville ikke fungere, kom blåskjerm etter den første lastingen av drivere før installasjonen kom i gang, samtidig som Vista fungerte. Problemet ble løst ved at jeg skaffet meg en ny XP SP2 installasjonscd. Har ikke oppradert bios, så vet ikke om det også kan løse problemet. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 skal prøve å flashe bios da... har ikke gjort det før så det blir jo spennende om jeg får det til.. Har rimelig ny xp med sp2, funker ikke for det.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 skal prøve å flashe bios da... har ikke gjort det før så det blir jo spennende om jeg får det til.. Har rimelig ny xp med sp2, funker ikke for det.. be careful, sørg for at strømmen ikke går:)hehe Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 får ikke til å flashe bios... prøver med live update3, den laster inn filene men når den restarter kommer det cecksum error.. LU3 sier jeg har v1.7 i bios men når jeg går inn på biosen viser den bare v1.1 og v1.4.. hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 du må legge dos og flashfila inn på en cd:) så starte opp fra cd eller: minnepenn hvis den har sånn hurtig shit:) evt: disket da:) Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Jeg har oppdatert bios og jeg får fortsatt blåskjerm ved installajon.... Lenke til kommentar
KeyStroke Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har oppdatert bios og jeg får fortsatt blåskjerm ved installajon.... Har erfart bluescreen under installasjon av xp et par ganger (to forskjellige maskiner), begge gangene var det ram som var problemet mitt. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Den er vel relativt ny, er fra i fjor... Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har oppdatert bios og jeg får fortsatt blåskjerm ved installajon.... Har erfart bluescreen under installasjon av xp et par ganger (to forskjellige maskiner), begge gangene var det ram som var problemet mitt. Har 2x2g minne brikker, Har tatt ut den ene men fortsatt problemer.. Bør jeg skaffe meg nye da?? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Sukk...hva har BIOS med dette og gjøre? Dette blir jo bare tull...som sagt får du blåskjerm skal de feilsøkes! Guide for hvordan dette kan gjøres finner du ovenfor i Hvordan DU kan feilsøke Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå