Gå til innhold

Ros til Elite Foto på Holmen ved Asker


Anbefalte innlegg

Har hatt en meget hyggelig opplevelse med nevnte butikk,

i dag. Sendte inn et snart to år gammelt zoomobjektiv til

service da jeg hadde en mistanke om at det var "skjevt"

altså var uskarpt på den ene siden.

 

I dag fikk jeg beskjed om at objektivet var byttet i et

nytt og at det var bare å komme å hente.

 

Jeg trengte egentlig ikke dette objektivet da det for lenge

siden er erstattet av et annent, og spurte derfor om det var

mulig å bytte dette i noe jeg hadde mer bruk for.

 

Det medførte ingen problemer overhodet, og en liten time etterpå

var jeg den lykkelige eier av en Sigma 30mm f/1,4. Jeg betalte

selvfølgelig mellomlegget i pris som naturlig var.

 

Dette er ikke annet enn den kundeservicen man bør forvente kan noen

hevde, men i en verden der kundeservice begynner å bli et fremmedord,

sattjeg pris på skikkelig oppfølging og evne til å sette seg inn i mine

behov.

 

 

PS. For de som lurer så ser det så langt ut som om Sigmaen fokuserer der jeg vil den skal fokusere.

Endret av EspenE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alltid hyggelig å se skikkelig service.

det er som du skriver, at du burde kunne forvente det, men det er dessverre så altfor mange som ikke yter den service man har krav på og slettes ikke noe utover det. jeg synes selv det er viktig å opptre like hyggelig på jobben som jeg kunne tenke meg å bli møtt som kunde. :)

Lenke til kommentar

Fin service og ikke minst ekstra service.

Teknisk sett så kan man ikke kreve å "heve kjøpet" for deretter å kjøpe nytt før produktet er forsøkt å reparere minst 2 ganger for samme feil tidligere. Tredje gang samme feil = mulighet å heve kjøpet.

 

Men her har butikken sett litt sunn fornuft og konkludert med at det gamle objektivet som nå er erstattet i ett nytt kan jo selges som nytt allikevel til noen andre og dermed når du hadde en erstatning + ønsket å heller ha noe annet så er dette god ekstra kundebehandling. :)

Lenke til kommentar

Ofte bytter verkstedene de rimeligere objektivene i nye ved feil, ettersom det er billigere å bytte de enn å reparere. Det gjelder ofte også de rimeligere kameraene. Og det kommer selvsagt forbrukerne til gode :)

 

Ellers er det som Aetius sier... ettersom nettbutikker ofte kan tilby lavere priser (dog ikke alltid), så lønner det seg å gi litt ekstra service for å overleve om man er en "normal" fotobutikk. Og den servicen vi ser at har blitt gitt her, er en lur og ganske billig investering for å gjøre en kunde fornøyd. Objektivet man har fått erstattet, kan man selge som nytt uansett, og kanskje objektivet trådstarter kjøpte til og med var dyrere? Men det er nok ikke alle butikker som gidder å gjøre disse enkle grepene, og DET synes jeg er trist. Elite Foto på Holmen viser her at de ønsker fornøyde kunder :)

Endret av Super8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...