C-Style Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Vurdere å selge min pc som ble kjøpt i februar 2007 og lurer derfor på om noen av dere kan gi meg noen tips på hvor mye den kan være verdt? Det er ingen feil på den som jeg har merket, og jeg har gjort rent inne i kabinettet et par ganger. Jeg kjøpte den for ca. 15.000,- på Komplett. Skjerm, tastatur og mus følger ikke med. dessverre så har jeg ikke så veldig peiling på verdien av brukt utstyr, så trenger litt hjelp fra dere. Hovedkort: Asus P5N32-SLI Premium, nForce-590 SLI, Socket-775,2xGbLAN,DDR2,WiFI, 2xPCI-Ex16 CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Minne: 3(4)stk Crucial DDR2 PC5300 1024MB CL5 (den fjerde brikken sitter ikke i) Harddisk: Western Digital Caviar SE16 320GB SATA2 16MB 7200RPM Kabinett: APLUS Case XClio 2, Sidepanel med 250mm Vifte, (Uten Strømforsyning) Strømforsyning: Tagan Easycon 530W, Modulære kabler, 120 mm Vifte, 4xSATA, ATX/EPS, SLI, 20/24pin Skjermkort: XFX GeForce 7950GT 550M 512MB GDDR3, PCI-Express, HDCP, 2xDVI, Heatpipe Dvd-Brenner: Plextor DVD-brenner PX-760SA/T3KB Bulk, SATA, Sort 18X8X -18X6X DL+10X-6X Lydkort: Creative SB X-Fi Xtreme Audio. Minnekortleser: Multikortleser i front Kabinettet ser slik ut. Endret 15. april 2008 av C-Style Lenke til kommentar
spioner Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 hvordan skjerm, tastatur og mus er det? det er nå ikke veldig mye man kan tjene på og selge brukt pc vis man ikke er veldig god til og selge og har flaks. veit faktisk ikke helt om den er verdt mer enn kanskje rundt 3 tusen for selve pcen hvertfal deler er så billige nå for tiden desvære for din del, hvorfor selger du egentlig Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg selger ikke med mus, tastatur og skjerm. Bruker nemlig min lcd tv som skjerm, så den trenger jeg. Er veldig fornøyd med mitt diNovo Edge tastatur, så det vil jeg også beholde. Eneste grunnen til at jeg vurderer å selge den, er vel bare pga. at jeg vil ha meg en mye råere pc når blant annet Age of Conan kommer. Edit: Glemte at jeg hadde denne Philips 190X6 skjermen stående, så den følger jo med. Endret 16. april 2008 av C-Style Lenke til kommentar
spioner Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ok, daså hehe tror nok det kan være vansklig og få mer enn 4 tusen kanskje 5 tusen Lenke til kommentar
Caze Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bruk Prisguiden: https://prisguiden.no/ Og plukk tilsvarende komponenter. Legg sammen de billigste komponentprisene og trekk fra 30% på totalsummen - da vil du ha bruktverdien. Hva du vil kunne få for den ved et salg er en annen sak - det avhenger av om du treffer den rette kjøperen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå