Gå til innhold

7V mod, eller 12 dB Papst? (psu)

Anbefalte innlegg

Å returnere til komplett for å bytte er vel en dyr og håpløs prosess også, jeg som var så fornøyd med å ha fått så god pris osv. Får klare meg med disse inntill videre.

Jaja, jeg får ihvertfall bedre ytelse enn Seagaten.

Har maskina på rommet ja, står pressa imellom madrassen og skrivebordet, den både høres og kjennes. Men jeg synes ikke de to 75 gxp diskene er det værste. Det er faktisk resten som høres ut som en Volta fra 1973.

Satser på at det hjelper litt å fikse psu-vifta og få satt inn den nye glacialtech-kjøleren (19 dB).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satser på at det hjelper litt å fikse psu-vifta og få satt inn den nye glacialtech-kjøleren (19 dB).

Glacialtech???

Har en slik en fra komplet, den er ikke på 19dB i affal! Har kjøpt meg fanduct og pussepapir! Nå skal det settes på en Papst 19dB 80mm som nødløsning til lommeboka sier ja til cpu og ordentlig vifte.

Glacialtech og kjølere generelt mener i alle fall jeg at bør kjøpes på spesialshop som microplex o.l.

Den er jo så ujevn at det ikke er til å tro på undersida!!

Lenke til kommentar

Glacialtech???

Har en slik en fra komplet, den er ikke på 19dB i affal! Har kjøpt meg fanduct og pussepapir! Nå skal det settes på en Papst 19dB 80mm som nødløsning til lommeboka sier ja til cpu og ordentlig vifte.

Glacialtech og kjølere generelt mener i alle fall jeg at bør kjøpes på spesialshop som microplex o.l.

Den er jo så ujevn at det ikke er til å tro på undersida!!

Det er nok denne han mener. Men ja de må slipes litt for å bli jevn. Min 2310 var mildt sagt ujevn (brukes nå på skjermkort). Er nok også enig med deg i at en bør kjøpe slikt fra f.eks. MP da de har kvalitetskjølere og er "spesialister" på kjøling. Mens Komplett og andre tilsvarende webshops er mer generelle. Men det er nok stort sett bra nok for normale brukere som ikke er av ekstremklokking sorten. Men utifra den info fondun har kommet med, ville jeg tro at han hadde hatt utbytte av en skikkelig kvalitetskjøler fra MP eller 3dfxcool el.l.

Men vi gjør vel alle den feilen en eller annen gang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...