Gå til innhold

Har mistet passord på MSN / Hotmail

Beinet1

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sliter big time nå. Jeg har akkuratt formatert harddisken og installert alt på nytt. Jeg husker ikke passordet på MSN / Hotmail. Går jeg inn på "glemt passord" på MSN / Hotmail, så resetter de passordet og sender det til emailen som selvfølgelig er hotmail og jeg er like langt. Jeg kan heller ikke finne noen steder på support sidene hvor det finnes kontaktinformasjon til en levende support. Hva gjør jeg?? Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du gløymd den hemmelege svaret og? For at dei skal kunne sende passordet til ei e-postadresse må du ha registrert ei i innstillingene til det formål. Dei sender sjølvsagt ikkje passordet til same adressa som det høyrer til.

Har du gløymd det hemmelege svaret blir det værre, men du kan kanskje få dei til å sende deg det ved å oppgje personlige opplysningar. Det må du i så fall høyre med dei om.

Lenke til kommentar
Har du gløymd den hemmelege svaret og? For at dei skal kunne sende passordet til ei e-postadresse må du ha registrert ei i innstillingene til det formål. Dei sender sjølvsagt ikkje passordet til same adressa som det høyrer til.

Har du gløymd det hemmelege svaret blir det værre, men du kan kanskje få dei til å sende deg det ved å oppgje personlige opplysningar. Det må du i så fall høyre med dei om.

Det var dette jeg tenkte på, men det finnes ingen kontaktinformasjon på windows live sidene

Og ja, Det er min mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...