Gå til innhold

Aquador 25 C, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nå har pappa solgt Bella'en og vi er på utkikk etter ny "familiebåt".

Han ønsker type walkaround, helst Yanmar-motor (andre merker funker, men ikke gammel Volvo :p).

Helst blått skrog, og helst ikke over millionen.

 

Sett en del på Aquador 25 C og Askeladden Commuter.. Minor 27 er også med i vurderingene.

Noen som har erfaringer med båtene?

Vi har hatt Minor 29, og var veldig fornøyd med den (Yanmar-motor).

Prøvd Askeladden Commuter, men vi er jo ikke helt kjent med den selvom.

Aquador 25 C er helt ny for oss, så det er denne jeg lurer mest på. Noen som vet noe, eller har prøvd denne båten? Evt. 28'fotern?

 

På forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke så mye erfaringer med den og sånn, men Askeladden Commuter 8 er en flott båt :D Fikk være med på et par turer med en helt ny demobåt(en bekjent driver et båtsenter). Den var bare nydelig. Utrolig pen både på utsiden og innsiden. God plass og går bra, både i fart og i sjø. Kjørte den vel opp til 40knop(som er satt som toppfart) rundt i Oslofjorden med den :D

 

Hva er forresten galt med gammel volvo? :p

Endret av Snuggis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg digger den :D

Jeg sa til pappa at bildene til Aquador ikke kunne stemme, at den var mye trangere inni. Det stemte, bildene var av 28-foteren..

25-fotern var veldig trang.. Han ville ikke ha Minor 29, det ble for "stort"..

Jeg liker ikke Targa 27, og Patrol er ganske dyr iforhold til hva man får, siden de er ganske nye.

 

Da stod egentlig bare Commuteren igjen, og selv om man ikke har full ståhøyde på dassen, tror jeg vi kommer til å bli fornøyd.

Han har den sikkert ikke så lenge uansett.. Typisk han å selge til neste vår og kjøpe noe nytt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...