joakim93 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ja, jeg ser etter et par nye sko. Jeg kan kjøpe på nettet men helst butikk Jeg ser etter såkalte 'skate sko' men jeg mener ikke sånne KJEMPE breie men ganske normal lest og ikke sånn 'gængstah-skate-sko' som er like breie som lange. De lir brukt til vanlig bruk og skating helst ikke for dyre eller. post gjerne bilder eller link til sider hvor eg kan se etter sko. merker: Es, etnies, emerica, Fox, adidas, nike og lignende (hlst ikke DC de blir litt for gangstah) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 www.50-50.no www.formatshop.no www.stress.no var alt jeg kom på i farten, kan edite når jeg kommer på fler Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Skal du handle i butikk er det er fordel å si hvor du bor. Om du tilfeldigvis skulle bo i Bergen så bør du sjekke Base, Stress og Sentrum. Har egentlig en følelse av at Sentrum er lagt ned...lenge siden jeg skatet. Vet forresten at de har/hadde Stress i Stavanger også. Når det er sagt så er Es Koston 2 (blir nok vanskelig å få tak i, da...gikk vel ut av produksjon for 239485 år siden) de beste skoene jeg noen gang har brukt til skating, men til gåsko er de ikke like god. Konklusjon; du bør ha et eget par du bruker når du skater. I tillegg til at sko sjeldent egner seg til begge deler så blir de jo stygg og slitt etter første kickflip. Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 whitewater i oslo. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 hvis du bor i oslo så har du; whitewater, seasport, jeantv, stress, whats up Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 bor i kongsbergs og tønsberg i kongsbergs har vi premium skal sjeke den i dag Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Vans Rowley XLIII kan jeg annbefale på det varmeste. Endret 20. april 2008 av DukeCoke Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Vans Rowley XLIII kan jeg annbefale på det varmeste. det kan jeg og, hadde de skoa før. bare i rød, de funker fjell de Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Vans Rowley XLIII kan jeg annbefale på det varmeste. det kan jeg og, hadde de skoa før. bare i rød, de funker fjell de Jeg leste et sted der det stod at de lå på top3 av verdens beste sko. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Vans Rowley XLIII kan jeg annbefale på det varmeste. det kan jeg og, hadde de skoa før. bare i rød, de funker fjell de Jeg leste et sted der det stod at de lå på top3 av verdens beste sko. fett Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Anbefaler disse på det sterkeste: http://www.zappos.com/images/727/7277620/1396-553975-d.jpg Har de på Urban i Tønsberg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Vans Rowley XLIII kan jeg annbefale på det varmeste. det kan jeg og, hadde de skoa før. bare i rød, de funker fjell de Jeg leste et sted der det stod at de lå på top3 av verdens beste sko. "Verdens beste sko"? Det kommer jo veldig an på hva man skal bruke skoene til. Det er forskjell på slalomstøvler, klatresko, joggesko og vernesko liksom. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Verdens beste skatesko da vet du, airhead. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Verdens beste skatesko da vet du, airhead. Jævvda, regnet med det - men det var ikke det han skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå