Submoose Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg må nå anskaffe meg en ny router, da den gamle er bare skrot (DIR-635). Den har blitt værre og værre i det siste, og nå kobler den fra alle trådløse klienter uten grunn og låser seg selv i ny og ne. Så jeg har nett bare når det passer routeren, så derfor trenger jeg sårt en ny router. Uansett, så trenger jeg en trådløs router som: --Er kjent for å virke som den skal --Er stabil --Takler trafikk fra en server 24/7 (Ikke en veldig stor, men en spillserver og webserver) --Har WPA2 (Det er vel kanskje standard?) --Har SPI-brannmur (Ikke 100% nødvendig, men "safety first") --Ikke koster mer enn 1000,- Har sett litt på Linksysroutere siden de kan "modifiseres" med egen linuxfirmware. Funker de bra? Er vel egentlig litt mye å be om for ca. 1000,- men takker for alle anbefalinger Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Linksys er kongen av gata. Baserer seg på cisco chipset med en limitasjon i softwaren. Derfor mulig og kjøre egen software på de. Går for en slik en. Du kommer aldri til og angre Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Har bestilt en Linksys WRT350N nå Og hvis den ikke virker ordentlig så kommer jeg og gir deg ris Lenke til kommentar
zTab Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Linksys er kongen av gata. Baserer seg på cisco chipset med en limitasjon i softwaren. Derfor mulig og kjøre egen software på de. Går for en slik en. Du kommer aldri til og angre Det stemmer ikke at Linksys-produktene kjører på chipset utviklet av Cisco. Linksys er et selskap som er kjøpt opp av Cisco og opererer som en helt uavhengig avdeling innen Cisco. Bare for å oppklare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå