tidus2k4 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Er en mystisk timer på playstation sin japanske hjemmeside med litt under 59 timer igjen. Any guesses på hvilken tittel de kommer til å annonsere? http://www.jp.playstation.com/scej/title/nt/ Endret 15. april 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hmm hakke peiling.. Demo av Gta IV Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Og sjekk den japanske PSN store. Noe med en skattekiste, datoen i dag og Network Ticket. Skal jeg tørre å punche inn betakoden for den japanske MGO betaen??? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Var vell 17 April vi kunne starte å laste ned MGO beta installen. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja, jeg får vel bare vente til torsdag. Håper for guds skyld at vi i europa får betaen også! Jeg tror det ikke før jeg får se det med mine egne uskyldsblå øyne! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det gjør vi, og vi trenger ikkje kode heller Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Any guesses på hvilken tittel de kommer til å annonsere? PS3 Forbidden Siren tror jeg. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gjør vi, og vi trenger ikkje kode heller Stemmer det. Europa for åpen beta av Metal Gear Online. Helt utrolig at vi blir prioritert. Noen som tør gjette hva som er grunnen til det? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gjør vi, og vi trenger ikkje kode heller Stemmer det. Europa for åpen beta av Metal Gear Online. Helt utrolig at vi blir prioritert. Noen som tør gjette hva som er grunnen til det? Mulig Kojima liker Europa Vi fikk jo European Extreme vanskelighetsgraden også. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Any guesses på hvilken tittel de kommer til å annonsere? PS3 Forbidden Siren tror jeg. Holder en knapp for dette jeg også. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det gjør vi, og vi trenger ikkje kode heller Stemmer det. Europa for åpen beta av Metal Gear Online. Helt utrolig at vi blir prioritert. Noen som tør gjette hva som er grunnen til det? Mener å huske at Kojima en gang sa at han syntes synd på Europa for at vi fikk alle MG/S spillene så seint, så han ville at vi skulle få noe spesielt. Mulig det er det her, mulig det er en spesialutgava, som hadde vært genialt Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Oh, suggoi suggoi. En demo/beta av noe stort hadde ikke vært å forakte! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det ekke MGS hører dere ikke lyden? Er nesten som tv-støy, pluss hvining og hyling i bakgrunnen. Kombinert med det dryppende blodet får det meg til å tro at det dreier seg om alone in the dark eller lignende. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) som kongrudi skrev så var det siren: http://www.ps3fanboy.com/2008/04/16/siren-...ystery-cracked/ Endret 16. april 2008 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå