oleisbest Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei, Jeg lurer på om noen her inne har noen gode forslag/erfaringer til betalingsløsninger som kan benyttes på webshops. Har allerede vært innom et par ulike, men vil gjerne høre hva dere mener er den beste. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kan anbefale Payex. Disse tilbyr løsninger for betaling direkte med kredittkort, men også f.eks SMS. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Har i tillegg til den du nevner også vært litt innom Netaxept, Paynova, Samport og DIBS. Vanskelig å velge... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vi har avtale med DIBS på jobben, og det er vel den foretrukne leverandøren mtp. kortbetaling hos oss. Har ikke mye peiling på forskjellene i hvordan betalingsløsningene fungerer, hvor mye de tar seg betalt osv. Kan derimot si at DIBS har god service (i alle fall når man er partner), de svarer raskt og er hyggelige. Kontrollpanelet er greit å forholde seg til og innstillingene for det meste lett tilgjengelig. Jeg jobber ikke direkte mot API-et, men tror det er greit å forholde seg til, uten at jeg vet dette sikkert. ..så får noen andre ta seg av de andre betalingsløsningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå