Gå til innhold

XFX Georce 9800 GX2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, de fleste moderne strømforsyninger har ivhertfall en 8-pin, og en 6-pin PCI-e strømkontakt. :)

Eventuelt så ville jeg tro det følger med et adapter fra 8-pin til 2-6pin. (med andre ord ville du da trengt 3stk 6-pin Pci-e)

Fulgte med Asus sin 9800GX2 ivhertfall. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Trenger man spesiell strømforsyning for å kunne kjøre SLI med 9800 GX2 da?

Den bør jo gjerne ha en del watt, men utover det er det meste tilrettelagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg har et spørsmål til dere andre som også har 9800GX2. Selv har jeg XFX 680 versjonen fra komplett og kortets vifte går sinnsykt høylydt når jeg spiller f.eks Crysis kun på high. Hvilke kabinetter og kjølesystemer brukere dere for å få et noenlunde akseptabelt støynivå. Jeg har selv kabinettet Nzxt Hush som er ganske så lite.

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til dere andre som også har 9800GX2. Selv har jeg XFX 680 versjonen fra komplett og kortets vifte går sinnsykt høylydt når jeg spiller f.eks Crysis kun på high. Hvilke kabinetter og kjølesystemer brukere dere for å få et noenlunde akseptabelt støynivå. Jeg har selv kabinettet Nzxt Hush som er ganske så lite.

? Ser ikke sammenhengen. At ditt Nvidia XFX 680i hovedkort(chipsett) bråker en del har vel ikke så mye med 9800GX2 å gjøre...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Beklager hvis jeg var litt dårlig i beskrivelsen. Jeg har XFX 9800GX2 680Mhz. Hovedkortet er et MSI P7N Diamond.

Er bare nødt til å sammenlikne noen verdier. Kortet jeg har er dette.

fyrte opp GPU-z 0.1.9 og fant noen verdier jeg ønsker å sammenlikne.

Pixel fillrate: 10,9

Texture fillrate: 43,5

Bandwidth: 66,6

Deres verdier?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...