The_shooter Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Noen flere som har bestilt gta IV fra komplett eller, står nå at ps3 versjonen er utsatt til 10.05.08. Betyr det at Gta IV (ps3) ikke kommer før 10.05 eller er det bare komplett som får den da??? GTA IV Endret 16. april 2008 av Tvfreak19 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det betyr sannsynligvis at de som har tenkt å bestille fra Komplett nå, må vente til 10. mai, mens de som bestilte når det sto 29. april får den til release. Jeg tror ikke Rockstar sparer på kruttet, det vil sannsynligvis bli sendt ut veldig mange eksemplarer til butikkene. Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Å ja da så , bestilte den i januar så da burde jeg fått den 29 da hehe Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Leste ett sted at PS3-versjonen av GTA IV kommer i mye færre eksemplarer enn 360-versjonen, og at en ny leveranse ville komme to uker senere. Noen som har hørt noe om dette? Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tror endringen av dato bare betyr at de har solgt releaseleveransen, som Kjeksmestern skriver. Både komplett, mpx og absoluttspill har visst solgt alle release eksemplarene. Her går det unna! Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Leste ett sted at PS3-versjonen av GTA IV kommer i mye færre eksemplarer enn 360-versjonen, og at en ny leveranse ville komme to uker senere. Noen som har hørt noe om dette? jepp. det er fakta. grunnen skal visst være noe med blu-ray. leste om det på GR hvis jeg ikke husker feil. er nok også grunnen til att komplett får den senere. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) http://gamereactor.no/nyheter/113463/Grand...ee6b1854843b7b0 http://n4g.com/ps3/News-134704.aspx Endret 15. april 2008 av Frozt Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Lol. Skulle tro det var en større nyhet som burde bli rapportert av mer respektable spillsider hvis det faktisk er tilfellet. De burde vise til "rapportene" i det minste. Jeg tviler på det er noe å bekymre seg for ettersom de har hatt et halvt år å planlegge release. Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille nå for å garantert få gta levert på release dato? Norsk nettbutikk.. Eventuellt noen som har tro på at det holder å stikke inn på den lokale elkjøp butikken tidli på dagen Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 tror det skal være godt nokk skal selv stikke innom en el-butikk i 10-11 tiden Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Eventuellt noen som har tro på at det holder å stikke inn på den lokale elkjøp butikken tidli på dagen Det vil jeg tro, hvertfall om du har 2-3 andre lokale butikker å sjekke. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bestilte fra CDON nå, håper de har spillet inne der. Jeg orker ikke å vente to uker ekstra, må jeg så må jeg, men håper jeg slipper. Latterlig at de ikke trykker opp nok da, det samme skjedde med San Andreas, da hadde de heller ikke nok spill da heller. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Huff, heldigvis bare i underkant av to uker igjen med propaganda, viral reklame, internettrykter etc. til spillet blir sluppet. Er så siiinnsykt lei nå av et screenshot nå og da, en trailer her og der, denne versjonen klarer ikke ditt, denne versjonen ser ut som datt, gjennom de siste 12 mnd! Endelig er ventetiden snart over, og alle løgner og sannheter vil bli blottet!! Endret 15. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Huff, heldigvis bare i underkant av to uker igjen med propaganda,viral reklame, internettrykter etc. til spillet blir sluppet. Er så siiinnsykt lei nå av et screenshot nå og da, en trailer her og der, gjennom de siste 12 mnd! Endelig er ventetiden snart over!! aaah ikke si sånt, snart er ikke god nok, to uker er laaang tid!! faeeen så sykt, har aldri gledet meg mer til noe! uffff Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Huff, heldigvis bare i underkant av to uker igjen med propaganda,viral reklame, internettrykter etc. til spillet blir sluppet. Er så siiinnsykt lei nå av et screenshot nå og da, en trailer her og der, denne versjonen klarer ikke ditt, denne versjone ser ut som datt, gjennom de siste 12 mnd! Endelig er ventetiden snart over, og alle løgner og sannheter vil bli blottet!! E det som e kjekt. Jo mindre man får sett og vite, jo gøyere blir det å sette i spillet Kjekt å bli overasket. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Huff, heldigvis bare i underkant av to uker igjen med propaganda,viral reklame, internettrykter etc. til spillet blir sluppet. Er så siiinnsykt lei nå av et screenshot nå og da, en trailer her og der, denne versjonen klarer ikke ditt, denne versjone ser ut som datt, gjennom de siste 12 mnd! Endelig er ventetiden snart over, og alle løgner og sannheter vil bli blottet!! E det som e kjekt. Jo mindre man får sett og vite, jo gøyere blir det å sette i spillet Kjekt å bli overasket. Ja, men det er jo ren og skjær tortur for en stakkars gamer. Endret 15. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forhåndsbestilt for lenge siden.. blir moro å få spillet i hus på åpningsdagen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå