Gå til innhold

Du er dømt til døden, hva blir ditt siste måltid?

Annalfabet

Anbefalte innlegg

Forrett: 3 shots tequila

Hovedrett: Ferske ferdig-pillede Hvalerreker, med lyst surdeigbrød, hvitløk+rømme, sitron og to-tre flasker av den beste hvitvinen i verden.

Dessert: Først så mange tequilashots jeg orker, så to feite saftige snus-porsjoner under overleppa.

Mmm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Jeg hadde tatt noe skikkelig, skikkelig feit mat. Som 10 big mac menyer eller noe... For sånt spiser jeg vanligvis ikke.

Men om vi skal være seriøse, så var det en pizzarestaurant jeg var på i London med helt fantastiske pizzaer. Olivenen der var spesielt god. 2-3 sånne, + en godt utvalg av drikke, vørterøl, bacardi watermelon, fanta exotic og Tine Ekstra Lett Melk.

Dessert: Varme og ferske kjempemyke pannekaker med diverse siruper, honning, sjokolade, frukter, is og den slags.

Forrett er for tapere, begynner rett på hoveden ;) (eventuelt et fat med en blanding av grønne og svarte oliven, og druer (alt steinfritt ofcourse) + apetina fetaost.

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar

Forett: Ingenting

Hovedrett: Ribbe og pinnekjøtt med kålrabistappe og poteter, drikke ville vært øl

Dessert: En syk vaniljeis med nonstop, sjokoladesaus og peanøtter som toppes med en saftig pris.

Hadde det vært lov hadde jeg tatt en shot heroin eller lsd, bare for å prøve det, hadde ikke hatt så mye å si siden jeg skulle dø rett etterpå.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Forrett: pølse i brød

Hovedrett: ribbe med kålrotstuing

Andre hovedrett: raspeballer

Dessert: tress-is

Og helt til slutt: en god cigar

Hvis jeg først skal dø, skal jeg dø velkledd med full mage.

Edit: til drikke ville jeg hatt grans julebrus

Edit2: skriveleif

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror jeg ville røykt og blitt god og skeiv, så ville jeg hatt pomfri meg bernaisesaus til forrett, g så lasagne med fløtegratinerte poteter, deretter bringebærgele med masse vaniljesaus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...