pi. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Forrett: 3 shots tequila Hovedrett: Ferske ferdig-pillede Hvalerreker, med lyst surdeigbrød, hvitløk+rømme, sitron og to-tre flasker av den beste hvitvinen i verden. Dessert: Først så mange tequilashots jeg orker, så to feite saftige snus-porsjoner under overleppa. Mmm. Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Forrett: 1,5liter Cola Hovedrett: 1 stor peppes pizza + 1,5 liter cola Dessert: en 2 liters bøtte med soft is og 1,5 liter cola Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 jeg velger lapskaus fordi det er digg jeg bytter ut forretten og desserten for å heller gå på avtredet Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 For starters, hvitløksbrød. Hovedrett; Pizza Dessert; Is, seff. Og en god rødvin som drikke, en skikkelig god en. Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Poenget er ikke å være kreativ å finne ut alle mulige måter å bytte ut maten med en rømningsmulighet da, da vil det jo ikke bli ens siste måltid. Du kommer deg ikke ut av dette, hva blir ditt siste måltid da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Enten Cola og big one eller pinnekjøtt og Mozell. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Håper på å få rømme til middag Endret 6. desember 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Håper på å få rømme til middag Yeah. Eggeskall-rømme. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg hadde tatt noe skikkelig, skikkelig feit mat. Som 10 big mac menyer eller noe... For sånt spiser jeg vanligvis ikke. Men om vi skal være seriøse, så var det en pizzarestaurant jeg var på i London med helt fantastiske pizzaer. Olivenen der var spesielt god. 2-3 sånne, + en godt utvalg av drikke, vørterøl, bacardi watermelon, fanta exotic og Tine Ekstra Lett Melk. Dessert: Varme og ferske kjempemyke pannekaker med diverse siruper, honning, sjokolade, frukter, is og den slags. Forrett er for tapere, begynner rett på hoveden (eventuelt et fat med en blanding av grønne og svarte oliven, og druer (alt steinfritt ofcourse) + apetina fetaost. Endret 7. desember 2008 av Genuine Genes Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Enkelt og greit hue til dommern som dømte meg, servert på sølvfat. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Håper på å få rømme til middag Ha...ha.. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Håper på å få rømme til middag Ha...ha.. Tok den faktisk ikke før nå. Et fint lite ordspill Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Forrett: Havregryn Hovedrett: Brødskive med leverpostei Dessert: Riskaker med honning Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Forett: Ingenting Hovedrett: Ribbe og pinnekjøtt med kålrabistappe og poteter, drikke ville vært øl Dessert: En syk vaniljeis med nonstop, sjokoladesaus og peanøtter som toppes med en saftig pris. Hadde det vært lov hadde jeg tatt en shot heroin eller lsd, bare for å prøve det, hadde ikke hatt så mye å si siden jeg skulle dø rett etterpå. Endret 7. desember 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Forrett: pølse i brød Hovedrett: ribbe med kålrotstuing Andre hovedrett: raspeballer Dessert: tress-is Og helt til slutt: en god cigar Hvis jeg først skal dø, skal jeg dø velkledd med full mage. Edit: til drikke ville jeg hatt grans julebrus Edit2: skriveleif Endret 7. desember 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 forret: sjokoladepudding med vaniljesaus Hovedrett: plankebiff Dessert: 1 liter vodka Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) oi oi oi .... Denne var hard... hm... Det står mellom: Kebab, Hamburger og Pizza. Jeg ville kjørt alle 3. Så hot som det går ann EDIT: KAKAO!!!! Med 5 flasker Krem fra Tine Endret 7. desember 2008 av wuvahef Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror jeg ville røykt og blitt god og skeiv, så ville jeg hatt pomfri meg bernaisesaus til forrett, g så lasagne med fløtegratinerte poteter, deretter bringebærgele med masse vaniljesaus. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Forrett:Cyanidpille Hovedrett:9mm kule Dessert:cellegulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå