Skyline1 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Forrett: Second Base Hovedrett: Third Base Dessert: Ei varm seng å sove i. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 pinne-kjøtt. som serveres med: poteter, kolrabistappe, ribbefett.o.l. (og et glass julebrus ) Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Forrett: Ostesmørbrød stekt i panne Hovedrett: All-you-can-eat restaurant som har bare godt stekt og krydret kylling xD Dessert: En evig lang mørk-materie kake <3 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Forrett: Aner ikke ó.ò Hovedrett: MØSBREMLEFSE. Lett. Dessert: Hm.. Eplekake med vanilje is. D: Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Forrett: Nah Hovedrett: Kjøttkaker og poteter med brun saus og surkål Dessert: En kake med fil inni. Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Forret: Stor Kebab Middag: Thailansk Mat Dessert: En drit svær soft is med Jorbær strø! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvilken jordbær ? Søt eller sur ? :x Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hadde ikke orka å spist tror jeg. Hadde bare vert kvalm den dagen,,og dagene før. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Forrett: Hvitløks baguetter Hovedrett: STooor hamburger fra TGI Fridays med bacon. og Seff Jack Daniels saus til. Dessert: Creme Brulee NAM. Ble skikkelig sulten nå-_- Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Forrett: Ingenting. Hovudrett: Deilige, heimelagde julepølser med surkål og gulerøtter. Dessert: Deilig Iskrem med bringebær attåt. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Forrett: Et lett rundstykke eller to med hvitløkssmør. Hovedrett: Indrefilét av okse som er så fersk og mør at kniven glir igjennom. Den må være rød inni. Dessert: Riskrem og rødsaus. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Forrett: Hvitløksbrød av god standar og coca cola Hovedrett: En saftig og mør biff med godt tillbehør og en mørk, sterk øl Dessert: Krydderkake og cappechino Jeg ville fått rømme til måltidet Meget originalt! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Brødskive med Nugatti! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Fatterns hjemmelaga pizza *sikle*. Akkompagnert med julebrus på glassflaske. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Først en stooor burger også snus! Så er jeg happy! Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Forrett: Grønn kyllingcurry med nanbrød Hovedrett: En sushitalerken med alt fra Abbor til Ål (bortsett fra at jeg aldri ville spist Ål) Dessert: Her burde jeg skrive noe fancy, men ingenting er bedre en snus etter et måltid. Endret 12. mai 2008 av €rlen Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg ville ha bedt om en gammel fransk baguette og en kokosnøtt, og forsøkt å lage en middelaldersk slaghammer og forsøkt å overvinne vaktene. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg ville ha bedt om en gammel fransk baguette og en kokosnøtt, og forsøkt å lage en middelaldersk slaghammer og forsøkt å overvinne vaktene. det må være en beinhard baguette hvis du skal klare å stikke den gjennom kokosnøtten for å lage en hammer :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå