zennox Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Forrett: Durum rullekebab Hovedrett: Lasagne Dessert: Sjokoladefondant med krem og brandysaus ... og cola til alle 3 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Forrett: Smarties - slik stor sylinder med Donald-Duck-figur oppå, og en stor kartong med Sjokomelk Hovedrett: Trippel Statoil-burger, uten grønnsaker og med mye ost og sylteagurk. Desert: "Smash", en pose smågodt (ikke lakris!) og en aldri så liten "wacky tobaccy". Helt til slutt skulle jeg hatt en slik stor kake med McGuyver bakt inn, så kunne han laget en bombe av Donal-figuren og Smash-posen, så skulle vi rømt ut i friheten. Endret 20. april 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Forrett: Durum rullekebabHovedrett: Lasagne Dessert: Sjokoladefondant med krem og brandysaus ... og cola til alle 3 Du kan trygt hvile i fred over tanken at det står bare én prest å halvsover borti hjørnet mens du grilles. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Forrett: Rundloff med fersk gravet laks. Annen forrett: Reinsdyrpaté Hovedrett: Brasiliansk indrefilet av okse, helst med en god peppersaus og fløtegratinerte poteter ved siden av. Dessert: Bringebærgelé (finnes ikke bedre) Annen dessert: Assortert ost og kjeks. Verdt å bli dømt til døden bare for å spise det måltidet. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Hvordan kan du smake om indrefiléten er fra Brasil, og ikke fra ett av nabolandene - f.eks. Bolivia eller Paraguay? Endret 20. april 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 sjokolade. masse masse sjokolade! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 en eske full av tomme gelatinkapsler (sånn som disse), og en phoenix down. kombiner de ovennevnte, innta rett før henrettelse. jeg er mildt sagt overrasket over at ingen har tenkt på dette enda. Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 en eske full av tomme gelatinkapsler (sånn som disse), og en phoenix down. kombiner de ovennevnte, innta rett før henrettelse. jeg er mildt sagt overrasket over at ingen har tenkt på dette enda. og hva er "phoenix down"? Men hva om du drikker i deg så masse cola light som du klarer, for så å ta masse sånne pille aktige ting fylt med mentoes og bakepulver? det må jo bli bra! KABOOM! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan kan du smake om indrefiléten er fra Brasil, og ikke fra ett av nabolandene - f.eks. Bolivia eller Paraguay? Tja, si det. Jeg har hittil bare smakt brasiliansk, og det er det nydeligste kjøttet jeg noen gang har spist. Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Tja, si det. Jeg har hittil bare smakt brasiliansk, og det er det nydeligste kjøttet jeg noen gang har spist. I second that. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan kan du smake om indrefiléten er fra Brasil, og ikke fra ett av nabolandene - f.eks. Bolivia eller Paraguay? Tja, si det. Jeg har hittil bare smakt brasiliansk, og det er det nydeligste kjøttet jeg noen gang har spist. At det er godt skal jeg ikke prostituere på. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg ville sansynlig vist fått spagetti og hengt meg selv! :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg ville faktisk prøvd dop. Vanligvis ville jeg aldri rørt det drittet, men siden jeg skulle dø alikevell så why not. Ville tatt noe som hadde fått humøret betydelig opp. Men de deler sikkert ikke ut dop i fengslet uansett om man dør eller ikke^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Pølse i brød med en ketchup stripe. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Må bare si at det første forslaget virket snadder. Vi kan drive massemord sammen, så kan vi dele det siste måltidet . Forrett: En god fruktsalat, helst hjemmelaget av noen som vet hvordan jeg liker den. Hovedrett: Grillspyd, marinert biffkjøtt med masse pommes frites, salat, hvitløksbrød og en grillpølse eller to. Kanskje en maiskolbe i tillegg, bare for å toppe det hele. Viktig med god grillsaus, ketchup, krydder og en iiiskald cola på siden. Dessert: Riskrem tror jeg at jeg går for. Muligens en stratos. Essensielt er at jeg får sitte ute mens jeg spiser det og det er mellom 20 og 30 plussgrader, og fint vær. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Forret: En bolle nacho chipps med en fil jemt under. Middag: En kalkun med en granat i. Desert: Kake med en AK47 i. Huh... vent... Dette ble jo ikke mitt siste måltid Lenke til kommentar
kris45 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Forrett: Suppe på åsane grill Hovedrett: Kebab i pita på åsane grill Dessert: ICE BABY Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Forret: En bolle nacho chipps med en fil jemt under.Middag: En kalkun med en granat i. Desert: Kake med en AK47 i. Huh... vent... Dette ble jo ikke mitt siste måltid Hva blir ditt siste måltid, da? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Forrett: Pommes Frites fra Sibylla Hovedrett: Jumbokebab fra Sibylla Dessert: Eplekake Hoho, sunn mat ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå