InsertNumLock Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forrett: Et fat med vårruller Hovedrett: Rullekebab med cola Dessert: pannekaker med is, sjokolade og jordbær imponerende sistemålt: Robert Alton Harris: A 21-piece bucket of Kentucky Fried Chicken, two large Domino's pizzas (no anchovies), ice cream, a bag of jelly beans, a six-pack of Pepsi, and a pack of Camel cigarettes. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forrett: Noe som utvider magen Hovedrett: Lasagne Dessert: Bensin!! Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Forrett: Ikke en skit. Hovedrett: Pommes frittes fra Blå Rock Café i Tromsø og en iskald glasscola. Dessert: Jordbær- og vaniljeis, etterfulgt av jordbær, multebær og popcorn. Edit: Morfaren min ga navnet til Blå Rock Café. x) Endret 17. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Forrett: Tomatsuppe Hovedrett: En stooor biff med ovnsstekte poteter, berneisesaus og med en liten skål Finnbiff etterpå. Dessert: Vaniljeis, pistasjeis og jordbæris. Endret 17. april 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forrett: Tykk tomatsuppe Hovedrett: Hjemmelagde pannekaker med blåbærsyltetøy Dessert: Hjemmelagd sjokoladepudding med vaniljesaus Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forrett: Ei bønne og kaffe med en god knært Hovedrett: Fløtegratinertepoteter, tidenes deiligste pepperbiff og peppersaus Dessert: Kake, med stripper/hore inni. Ta kvelden med flagget til topps! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg ville fått rømme til måltidet *badum-tish* Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forrett: Ingenting Hovedrett: Pepperonipizza med hvitløksdressing og masse cola Dessert: Vaniljeis med o-boy pulver, en røyk og en pris. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hjemmelagde hamburgere med masse digg på xD Som dessert ville jeg kanskje hatt... Riskrem? Det er deilig xD Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forrett: Hvitløksbaguette med tomat Hovedrett: En stooor indrefilet av storfe med pommes noisettes, mais, bernaise og løkringer Dessert: Sånn stor sjokolademuffins som er flytende inni, husker ikke hva det heter kjenner at jeg ble sulten nå! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forrett: Ikke en skit.Hovedrett: Pommes frittes fra Blå Rock Café i Tromsø og en iskald glasscola. Dessert: Jordbær- og vaniljeis, etterfulgt av jordbær, multebær og popcorn. Edit: Morfaren min ga navnet til Blå Rock Café. x) Blå rock pommes frittes er evig bra <3 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hell yeah. Finnes ikke bedre. Og det at de faktisk bruker tid på å lage maten, i motsetning til visse andre caféer, er nice. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Haha, ja! syns og at det var evig bra at burger king var open klokka 3 om natten når roger's stenger. stor hopp til ot men men.. Endret 17. april 2008 av PoG Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Forrett: Liten cheeseburger fra macdonalds Hovedrett: Bigmac Dessert: 2-liters boks med tress-is. Spiser til jeg spyr og starter på nytt med cheeseburgeren, forlenger livet på romersk vis. Lenke til kommentar
jenskujata Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 forrett: så mye pizza jeg orker, med tilhørende alkoholholdig drikke av variert slag hovedrett: rakfisk lagd fra grunnen av med tilhørende alkoholholdig drikke dessert: is med tilhørende alkoholholdig drikke. satser på å drikke meg ihjel mellom forrett og hovedrett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er det egentlig noen grense for hva man kan bestille når man skal dø? Noen som har vært gjennom det å kan fortelle? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 forrett: så mye pizza jeg orker, med tilhørende alkoholholdig drikke av variert slaghovedrett: rakfisk lagd fra grunnen av med tilhørende alkoholholdig drikke dessert: is med tilhørende alkoholholdig drikke. satser på å drikke meg ihjel mellom forrett og hovedrett. Med den hovedretten så må man jo begå selvmord før hovedretten står på bordet. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er det egentlig noen grense for hva man kan bestille når man skal dø? Noen som har vært gjennom det å kan fortelle? haha er vell få som har gått gjennom det som kan fortelle om det etterpå Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Forrett: Marihuana, for å få plass til hovedretten og dessert. Hovedrett: Pepperbiff, pommes frites og bernaise saus, kald cola å drikke Dessert: Vaniljeis med peanøtter, non stop og sjokoladesaus Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Forrett: Donald-style bløtkake med innbakt fil. Hovedretten inntas i frihet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå