vStyle Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 En pizza med alt. Jeg rømmer vekk i jetflyet som er på den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg ville fått rømme til måltidet Haha Var jeg den eneste som tok den? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noe chill som wraps eller noe. Mat er kjedelig. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noe chill som wraps eller noe. Mat er kjedelig. sant, derfor gjør du noke ut av det siden det er siste gang Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forrett:Hvitløkssandwich med et glass kald melk. Hovedrett:Tacos med en iskald corona. Dessert:Ostekake med kopp kaffe i tillegg til en liten "knært". Må nesten håpe på å ha ekstra mye plass til det siste måltidet, så jeg kan spise ekstra mye av alt. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forrett: Ingenting Hovedrett: Pomfri fra blå rock i tromsø og en bacon pølse Dessert: En 4 pakk med kvikklunsj <3 Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Forrett: En usannsynlig god Pizza. Hovedrett: 2 bokser snus. Dessert: 1 Liter 96% brennevin. Etter et slikt måltid hadde jeg nok velsigna døden,det skal være sikkert og visst. DA kan man dø som en glad person. Edit: Snusen skal selvfølgelig spises og svelges. Endret 15. april 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
GOH Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forrett: Øl og bløtkake Hovedrett: Harde brødskorper senket i kokt melk og sukker på Dessert: 500 g marsipanpølse fra Odense og en søt dessertvin Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Forrett: Ikke noe Hovedrett: Dodo biff. Dessert: Venter på middagen jeg.. Endret 16. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Forret: Ertersuppe på hjemmelaget vis med et glass vann. Middag: Fajitas med masse guacamole, rømme, salsa og mais. Serveres med en kald halvliter Hansa Fatøl. Dessert: Et stoort glass tilslørte bondepiker og et glass saft. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Forrett: En Club-sandwich med gode tomater (vanligvis finner en bare drittomater som ikke er gode). Hovedrett: Kalv, indrefilet med poteter stekt i panne i skiver blandet med pommes frites og bayernaisesaus (??) . Dessert: Mamma sin karamellpudding og is med et tilbehør som jordbærsaus, pistasjnøtter, peanøtter og sjokoladebiter. Hadde dødd lykkelig Lenke til kommentar
redsword Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Forrett: Østers, samt noen snegler. Hovedrett: Lahmagun med masse ting rundt. Dessert: Banansplitt! å en avsluttende hyrdestund med ei fra reperbanen sånn at jeg kan dø med verdighet! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Forrett: Marihuana, for å få plass til hovedretten og dessert. Hovedrett: 10 dobbel cheeseburger menyer fra Burger King m/ cola Dessert: 5 poser smågodt. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 faen det er vanskelig valg det, er så mye godt, fløtegratinerte poteter, svær biff med alt av tilbehør, 250gr hamburger med chips, bacalao, egg og bacon. Nei valge er ikke lett men regner med at jeg heller ikke kommer til og bli dømt til døden så Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ribbe. Helst fullstendig gjennomsvidd på sytti grader. ...og en flaske Imsdal. Siden jeg snart skal dø vil jeg at vannet skal være fullstendig nytappet fra isbreen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Forrett: Ertesuppe Hovedrett: et fat pannekaker Dessert: En 2-liter tress is Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Forrett: Bollemelk / kleppmelk Hovedrett: Mammas hjemmelagde kjøttboller i brunsaus, Erstestuing og poteter. Dessert: Har Melke allergi: Og det er jo siste måltid. Så da må det ha blitt Varm eple pai med Piano vaniljesaus / softis mmmmmnammenam. (Drikker eller spiser jeg noe med melk så går det rakt igjennom men pytt pytt) Endret 17. april 2008 av Master Chiun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Et eller annet med fløtegratinerte poteter, og et storglass cola med masse isbiter/en flaske vodka. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forrett: Hasjbrownies. Hovedrett: En enorm biff, godt stegt. Fløtegratinerte poteter. Kyllingvinger med Tikka Masala saus som dipp. Vårruller i en sursøt lake. Carlsberg på glass. Dessert: Varme pannekaker med vaniljeis og peanutter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Reker, kanskje majones hvis jeg hadde tatt meg råd til det da Knis! Jeg tror jeg hadde nøyd meg med en usikret håndgranat. Kunne også tenkt meg å legge igjen litt tips til vaskekjærringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå