audiox Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Haha, nice topic Hmm, tenker det hadde blitt noe som dette; Forrett: VÅRRULLER! Hovedrett: Fajitas, Lasagne, Hjemmelaget pizza, Pinnekjøtt, eller Biff med fløtegratinerte poteter ;O (Vanskelig å velge!) Dessert: Daim Iskake! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvis man henrettes ved henging, ville jeg spist stein eller noe sånt så jeg ble så tung at tauet ryker. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg ville spist tauet lolol Lenke til kommentar
Skeivhendt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Forrett: Ikke en dritt.. Hovedrett: Medium stekt ytrefilet med bakt potet. Bernaisesaus over biffen. Og i poteten en god dose smeltet smør og rømme. Tilbehør: cherrytomater og champignon stekt i kraften etter biffen. Kraften helles også oppi poteten.. Dessert: Jordbær med sukker og svensk tjokk vispgrädde Det hele serveres med en kald Corona med lime og kanskje et glass iskald cola med isbiter og sitron i.. Måltidet gir meg forhåpentligvis lyst på mer av livet og litt energi som gjør at jeg løper som en gærning og slepper unna stolen eller galgen.. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Pamparius pizza & en freia sjokolade Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dobbel osteburgermeny med ekstra ost ekstra bacon stor brus og stor pommfri? Brownies til dessert. Med iskald cola eller Villabrus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Forrett: Null og niks, må ha plass til hovedretten. Hovedrett: Fløtegratinerte poteter (hjemmelagd fra scratch, ikke noe kjøpedritt), svin indréfilet og fløtesaus med modifikasjoner, samt en solid dose kokt tyttebærsyltetøy. Akkompagnert av et par liter iskald Coca-Cola fra glassflaske. Dessert: Kvæfjordkake og noen liter Mövenpick Chocolat, er jeg dødsdømt, gir jeg faen i melkeallergien og heller innpå med det herligste jeg vet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Forrett: Aner ikke hva man kan ha til forrett engang. Hovedrett: Kebab ifra Balkan med tilhørende Cola. Dessert: En øl og en røyk. Lenke til kommentar
BreezierThom Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Forrett: En veldig liten kebab signert Bislet kebab. Hovedrett: Taco, nok til egentlig ikke å orke dessert! Dessert: Mcflurry med lion og nonstop (ekstra mye) Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Faen jeg blir sulten av denne tråden! Forret: 2 varme rundstykker med nugatti. Hovedrett: BBQ-marinert kyllingfilèt /m chips og tandori kyllingsaus. Dessert: Is med peanøtter og sjokoladesaus Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Esso Burger Serriøst? Bare det? Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Vet ikke om dette er allerede nevnt tidligere noen steder: Alt jeg ville bedt om var en Lucky Strike og en skikkelig kopp kaffe. Dette holder til å reflektere over livet ett par minutter. Dette er en god måte å sjekke ut på! Endret 20. desember 2008 av LostinSpace Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Forrett:havre gryn (For og få opp apetitten) Hovedrett:En stor kæbab !!! ting jeg skal ha muligheten til og tilsette kvelden :lett rømme, chilli, masse damer Dessert:Vet ikke er nok på lett rømme da EDIT: så ikke at man ikke fikk lett rømme før nu EDIT 2: legg inn en ny rett da Forrett: En liten kopp IsKaffe Hovedrett:En stor Kebab fra MIlano og hele greia skal spises (har ikke klart det enda uansett kor sulten jeg er) Desser:En god bananshake Endret 21. desember 2008 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Før: Noen shotter for å komme i spise-humer etter dommen. Middag: Lutefisk (EKTE, GOD lutefisk laget av bestefar) med poteter, erter og bacon. Etterpå: Noen øl, en god klype diplomat løs, en dyr sigar (for å drøye tiden) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg har ombestemt meg. Pinnekjøtt, poteter, mammas kålrabistappe, gulrot og rødkål. Til dessert skal det være multekrem og karamellpudding. SLURP. God jul, matmonser! Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har ombestemmt meg jeg vil heller prøve og spise meg selv Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 skal faen meg ha spist et menneske jeg har hatet mye. Faen, det kunne ha smakt godt. Can't wait. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Pamparius pizza Haha, vet ikke helt med denne altså. Skulle gjerne hatt introen til dødsstraffen da. Vet ikke om dette er allerede nevnt tidligere noen steder: Alt jeg ville bedt om var en Lucky Strike og en skikkelig kopp kaffe. Dette holder til å reflektere over livet ett par minutter. Dette er en god måte å sjekke ut på! Denne støtter jeg fullt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå