Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Forrett:CyanidpilleHovedrett:9mm kule Dessert:cellegulv Nice one! Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) asdasdasdads Endret 31. oktober 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Forrett: Potetgull knust og pakket inn i kyllingskinn og Juleøl. Hovedrett: Marinerte nakkekoteletter og skikkelig pommes frites. Dessert:Jordbær sorbet is. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvis jeg ble dømt til døden, ville mitt siste måltid være de som skulle henrette meg. Dermed unnslapp jeg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 3 uker gammelt grisehode med nugatti og muggen salami på. Slik at jeg heller ville dø enn å spise det lol. hmm Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Forrett: Gresk salat med hvitløksbrød Hovedrett: Løvbiff med fløtegratinerte poteter og bernaisésaus, akkompagnert av en flaske rødvin. Dessert: Italiensk is (skogsbær- og sitronsmak) etterfulgt av en dose LSD. Like greit å trippe balls når man skal dø. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Forrett: Potetgull knust og pakket inn i kyllingskinn og Juleøl. WTF.. Meg: Forrett: Russisk kaviar. Et siste "f*ck you" til økonomiavdelingen i fengselet. Hovedrett: lasagne med hvitløksbrød, salat, dressing. Med rødvin såklart Dessert: Karamellpudding eller dronning Mauds dessert.. steike det er godt! Endret 8. desember 2008 av Fjonisen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Forrett: Potetgull knust og pakket inn i kyllingskinn og Juleøl. WTF.. Meg: Forrett: Russisk kaviar. Et siste "f*ck you" til økonomiavdelingen i fengselet. Hovedrett: lasagne med hvitløksbrød, salat, dressing. Med rødvin såklart Dessert: Karamellpudding eller dronning Mauds dessert.. steike det er godt! Helt sant, det er knallgodt. Prøv det! Juleølen skal nytes ved siden altså. Hvis du river opp hele kyllingen kan du mose alt sammen med potetgull og lage kuler. Disse lager du en leitt og fin dip til, voila snacks med en tvist. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ah, trodde juleølen skulle inni kyllinskinnet også. Kylling + chips er jo en klassisk combo, så det burde jo kunne funke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Forrett: Cæsarsalat / Innbakt kylling og scampi med sursøt saus / Nachochips med salsadip og tønnevis med rømme og ost. + Øl og Pepsi Max. Middag: Verdens møreste biff med fløtegratinerte poteter, bernaisesaus og grillede tomater / Mammas Pasta Carbonara (komplett med egg, fløte, bacon, parmesan og masse svart pepper) / Skinke-og-champignon-pizza fra Miami Pizza med pizzasaus og rømmedressing. + Rødvin og iskaldt vann. Dessert: Mørk, søt sjokoladefondant med vaniljeis / Multekrem / Sitronis og ei diger sjokoladeplate. + Slåpelikør og kaffe. ...nå er jeg sulten. Edit: Slenger meg på de andre her og ønsker meg også litt småsnask som kan gjøre den siste tida litt morsommere. Endret 9. desember 2008 av Lemon Lenke til kommentar
o0 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Reker, kanskje majones hvis jeg hadde tatt meg råd til det da Dette er ditt siste måltid, så... Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Forrett: Ikke sikker enda, kommer tilbake til det senere. Middag: Kobe-biff med en eller annen deilig saus, f.eks rødvinssaus, peppersaus el. lignende (Minst 1/2 kg biff) og fløte/ostegratinerte poteter av beste slag. Dessert: Farmors heeerlige sviskekompott og heeerlige tilslørte bondepiker (Savner farmor ) Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Blueberry Pancakes med maplesirup. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Julemiddag. *edit* Forrett: Sløs av magesekk-plass! Middag: Svineribbe, pinnekjøtt og... Julebrus! Dessert: Riskrem med rød saus. Endret 9. desember 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Forrett: Hvitløksbrød Middag: Stor biff med chips og en eller annen god saus. Dessert: Benådelse Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 forrett: pupper hovedrett: vagina dessert: et stort måltid Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Farmors heeerlige sviskekompott og heeerlige tilslørte bondepiker(Savner farmor ) Slapp av, du skal jo bli dømt til døden nå uansett. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Farmors heeerlige sviskekompott og heeerlige tilslørte bondepiker(Savner farmor ) Slapp av, du skal jo bli dømt til døden nå uansett. Ja, ja ikke noe mer savn ihvertfall Faktisk, ingenting i det hele tatt, tror ikke på noe liv etter døden, man dør, og så er det helt over ^^ Lenke til kommentar
slideface Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Forrett: En kjapp en. Hovedrett: En STOR Peppes pepperoni pizza. Dessert: Tress is med masse sjokoladesaus. :) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Forrett; en snickersis Hovedrett: kebabrull med biffkjøtt og en gløgg/tuborg mix Dessert: Ritz-kjeks og cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå