Annalfabet Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Diskuterte dette med kjæresten min tidligere i dag, og her er min liste: Forrett: Hjemmelaget hvitløkssandwich. Hovedrett: Marinert laksefilet med poteter, agurksalat og rømme- og hvitløkssaus. Dessert: Kalde dessertpannekaker med is, smeltet sjokolade og jordbær. Regner med at i de landene hvor dødsstraff eksisterer, får man ikke tre retters middag, men det kan vi ta med her siden vi bor i Norge. Ps: Om det allerede eksisterer en lignende tråd kan nok denne bare låses. Om dere vil svare, kan dere kopiere den her: [b]Forrett:[/b] [b]Hovedrett:[/b] [b]Dessert:[/b] Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 En uendelig lang pølse i lompe. Lenke til kommentar
Puff Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forrett: Ingenting! Må spare plass til hovedretten! Hovedrett: 400g storfekjøtt fra Big Horn med Pommes Frites og fullt tilbehør! Dessert: Skikkelig fløteis med peanøtter, NonStop og sjokoladesaus! Avsluttes med snus og et salig smil rundt munnen. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Reker, kanskje majones hvis jeg hadde tatt meg råd til det da Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forrett: Ingenting. Hovedrett: Grandiosa Orginal. Dessert: Kroneis. Forrett: Ingenting! Må spare plass til hovedretten!Hovedrett: 400g storfekjøtt fra Big Horn med Pommes Frites og fullt tilbehør! Dessert: Skikkelig fløteis med peanøtter, NonStop og sjokoladesaus! Avsluttes med snus og et salig smil rundt munnen. Et smil rundt munnen ja . Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 BIFF med bakt/flytegran.. potet Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forrett: Ingenting Hovedrett: Stor pizza med bacon og pepperoni Dessert: Oreo Dream kake/is Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Forrett: ingen ting Hovedrett: biff med fløtegratinerte poteter og peppersaus Dessert: Karamell pudding Endret 15. april 2008 av Sno Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forrett:En yoghurt. Hovedrett:Risengrynsgrøt. Dessert:En kopp kaffe med fløte. Håper forresten at vi ikke får dødsstraff i Norge Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forrett: Nothing Hovedrett: Hjemmelagde kjøttkaker med potet og brunsaus, + tyttebær. Dessert: Karamellpudding Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dropper malen og sier det enkelt: En feit hamburger med cola! =) Lenke til kommentar
Puff Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forrett:En yoghurt.Hovedrett:Risengrynsgrøt. Dessert:En kopp kaffe med fløte. Håper forresten at vi ikke får dødsstraff i Norge Haha. Nei, det spinkle måltidet der er det ikke verdt å dø for en gang Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Forrett: Sparer meg til hovedretten Hovedrett: Bestemor sine komper Dessert: Er nok for mett til å få i meg noe mer.. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde tatt julemiddagen på forskudd. Ribbe , pinnekjøtt kålrotstuing og mandelpoteter. Og desserten hadde vært en cognac og en feit kubansk sigar. Er også imot dødsstraff , men man burde ha ekte livstidsfengsel (og flere soninger etter hverandre) som i Usa. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Haha. Nei, det spinkle måltidet der er det ikke verdt å dø for en gang Du har helt rett, men jeg digger grøt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg ville ikke hatt ett siste måltid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Pommes Frites og en boks med Nick & Johnny^^ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Statoil hamburger stappet med diverse sopp for å gjøre den siste stunden happy. deserten blir "hasjbrownies". drikke: Budveiser kvifor ikkje? skal jo faktisk bli "dømt til døden", hadde vore noke anna å dø av naturlige årsaker på sjukehus Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg ville fått rømme til måltidet Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dropper malen og sier det enkelt: En feit hamburger med cola! =) QFTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå