Petrvs Romanvs Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har sett forklaringer på nettet at det er to ting som må gjøres, det ene er å fylle og koble sammen L1 broene, som beskrevet av overklokking.no her. Deretter må man koble sammen to pin's som vist her med bilder og diagram Lurer på om det er noen som har prøvd denne metoden? (Har selv en XP2100+ Palomino, tror jeg skal teste om det fungerer) Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Fungerer ikke til Palomino, bare til T'Bred Lenke til kommentar
Unicr0n Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det begynner å bli veldig mange av disse forklaringene på hvordan du kan låse opp XP cpu'ene. Jeg har ikke testet den måten du viser til.. Men jeg tror det skal være en av de bedre måtene å gjøre det på. leste et sted om en annen måte som jeg tror jeg skal prøve.. der brukte de en strøm ledende guffe på undersiden av hovedkortet som kobler sammen de samme punktene som i den artikkel. Det fine med denne løsning er at alle cpu'er du setter på blir låst opp framover. Her kan du også fjerne denne guffa etterpå. Husker ikke hva slags stoff det var... skal se om jeg finner det. Men jeg er ikke sikker på om dette funker med palomino Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Fungerer ikke til Palomino, bare til T'Bred Jeg snakker om å både koble sammen L1 broene og bruke pin metoden samtidig. Se link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå