TanglewoodD Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei! Skal en tur til London om 2 uker med en kompis, å i den anledning har jeg et par spørsmål. Jeg er ikke helt sikker på om jeg vil fortsette med å fotografere, derfor kjøper jeg på Elkjøp, å benytter meg evnt av den fantastiske 30dagers returretten.. - kan jeg lade D40 i England? mtp strøm osv. har ikke sjekket ut dette. - Eventuelle skader på kamera, hva skjer? Siden jeg kanskje skal bruke returretten. - Fungerer returretten på kamera? - Hvor mange bilder klarer en D40 å lagre orginalt? Takk for alle svar, er tråden lagt feil, så vennligst flytt den! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei! Skal en tur til London om 2 uker med en kompis, å i den anledning har jeg et par spørsmål. Jeg er ikke helt sikker på om jeg vil fortsette med å fotografere, derfor kjøper jeg på Elkjøp, å benytter meg evnt av den fantastiske 30dagers returretten.. - kan jeg lade D40 i England? mtp strøm osv. har ikke sjekket ut dette. - Eventuelle skader på kamera, hva skjer? Siden jeg kanskje skal bruke returretten. - Fungerer returretten på kamera? - Hvor mange bilder klarer en D40 å lagre orginalt? Takk for alle svar, er tråden lagt feil, så vennligst flytt den! 1. Du må ha en overgang fra engelsk til norsk kontakt 2. Jeg vil tippe at ved skader kan du ikke bruke returretten, men det er som sagt bare en gjettning. 3. Det skal vel funke på alt de selger på Elkjøp 4. D40 har ikke internt minne, så du må ha minnekort Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Isåfall da; Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik strøm "converter" som gjør at man kan bruke vanlig lader i feks England? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du finner reiseadapter på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Finnes slike på alle flyplasser i england også, 3-4pund. I tillegg låner ofte hotellene ut adaptere gratis. Lykke til. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg var i London i september i fjor, og da brukte jeg denne. Lading til mobiltelefon, kamera og videokamera gikk problemfritt. Dessuten er en slik dings meget nyttig om man reiser mye utenlands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå