Apathy Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 http://www.home.no/gwikse/gratispc.JPG P166 32MB ram ATI 3drage+DVD Seagate 20,4GB eller 2,1GB eller Maxtor 2,1GB eller Maxtor 250MB Noname ATX kabinett 200W ATX PSU Hva kan jeg bruke denne til? Forslag til casemods? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 router? server? MP3 spiller? plexiglass? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det finnes mange andre tråder om akkurat dette... Søk og finn... 8) Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Rompedildo! Litt stor, med mindre....... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Rompedildo! Litt stor, med mindre....... Nå beveger vi oss på grensen av hva som bør ytres her Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 pyntegjenstand i stua? hm.. liten søt server eller mp3spiller er nok lurt! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 ...blah...blah.... liten søt server.. blah...blah... Hmmm, her på forumet finnes det jaggu mange fetisjer. En søt server... det kan jeg ikke si jeg noengang jeg har sett Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 pyntegjenstand i stua? hm.. liten søt server eller mp3spiller er nok lurt! Den skal nok bli server eller router ja... Mp3 blir det vanskelig med da det ikke er noe lydkort (skal ikke bli det heller). Pynt?!? jaja, hver sin smak Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 ...blah...blah.... liten søt server.. blah...blah... Hmmm, her på forumet finnes det jaggu mange fetisjer. En søt server... det kan jeg ikke si jeg noengang jeg har sett merklig.. når tommis foreslo rompedildo så du ingenting.. men til min lille søte server så var det syke fetisjer! jaha jah! det er vist forskjell på hva som ses på som syke fetisjer og :wink: Den skal nok bli server eller router ja... Mp3 blir det vanskelig med da det ikke er noe lydkort (skal ikke bli det heller). Pynt?!? jaja, hver sin smak ok da.. kunst! kunst kan som sikkert de fleste har sett være det meste! putt en potteplante inn i maskina og si det er samtidskunst! eller no eventuelt får du en meget ubrukelig mp3spiller 8) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Sett plexi. i sidene og bruk den som akvarium Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Blablabla.... Den skal nok bli server eller router ja... Mp3 blir det vanskelig med da det ikke er noe lydkort (skal ikke bli det heller). Pynt?!? jaja, hver sin smak ok da.. kunst! kunst kan som sikkert de fleste har sett være det meste! putt en potteplante inn i maskina og si det er samtidskunst! eller no eventuelt får du en meget ubrukelig mp3spiller 8) potteplante RIP.... Har nå bestemt meg for å bruke den som router (Bygger den nok inn i Ivar hyllen sammen med hovedmaskinen). Kabinettet skal bygges om til LAN kabbiz. Takker for gode og mindre gode forslag Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 lag knuse film av den, altså du tar med deg en annen person som filmer, mens du knuser pcen : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå