Gå til innhold

Den sprettende trampoline tråden.

Anbefalte innlegg

Hei dere. Som sikkert mange andre er jeg trampoline fiksert.

Her kan dere skrive triks dere tar, hvordan trampoline dere har, spørsmål om triks, spørsmål om trampoline generelt.

Kan vel starte å si at jeg har en JK på 4,3 meter, tar endel hippe triks f.eks. backflip, bio, bio7, front180, back1, cork, rodeo(tror jeg).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg klarer som er nevneverdig er framlengs salto og sidelengs. Når jeg utfører sistnevnte roterer jeg rundt aksen som går rett gjennom magen. De fleste jeg har sett klarer ikke å hoppe direkte til siden, men hopper heller forover for å rotere 90 grader. Baksalto har jeg ikke baller til å prøve :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det jeg klarer som er nevneverdig er framlengs salto og sidelengs. Når jeg utfører sistnevnte roterer jeg rundt aksen som går rett gjennom magen. De fleste jeg har sett klarer ikke å hoppe direkte til siden, men hopper heller forover for å rotere 90 grader. Baksalto har jeg ikke baller til å prøve :p

Akkurat samme her. :--/

Men har som mål å lære meg backflip i sommer.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
I år klarer jeg også backflip igjen. Klarte det for 5 år siden, men fikk skrekken etter et par ulykker. Klarte det også ifjor, men ikke edru :wee: Gikk lett på første forsøk i år da, tatt det endel fra 5 meter stupebrett i vinter så ikke noe problem nå

Backflip må være et av de diggeste trikset ever.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har prøvd å lære meg det en stund, men tør aldri å kaste meg bakover. Tror at jeg kommer til å stoppe halvveis å lande på hodet. :p

Men fikk prøvd en del i et basseng i dag. Hoppet fra kanten og kom nesten helt rundt.

Så det kan vel være en grei måte å lære det seg på.

Nå spørs det bare om jeg tør å teste på trampolinen.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...