Krom-stag Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei dere. Som sikkert mange andre er jeg trampoline fiksert. Her kan dere skrive triks dere tar, hvordan trampoline dere har, spørsmål om triks, spørsmål om trampoline generelt. Kan vel starte å si at jeg har en JK på 4,3 meter, tar endel hippe triks f.eks. backflip, bio, bio7, front180, back1, cork, rodeo(tror jeg). Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det jeg klarer som er nevneverdig er framlengs salto og sidelengs. Når jeg utfører sistnevnte roterer jeg rundt aksen som går rett gjennom magen. De fleste jeg har sett klarer ikke å hoppe direkte til siden, men hopper heller forover for å rotere 90 grader. Baksalto har jeg ikke baller til å prøve Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Ingen fler som spretter på disse svarte dukene her? Lenke til kommentar
TiKi93 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg gjør Jeg trur jeg har 3,9m er ikke sikker men, Jeg kan eks.. for/bak flip med 360 skru, cork7, sidelengs salto, mage backflip , dobbel backflip .. Det er vel de beste triksene jeg kan Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Har nå lært meg backflip7 . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Det jeg klarer som er nevneverdig er framlengs salto og sidelengs. Når jeg utfører sistnevnte roterer jeg rundt aksen som går rett gjennom magen. De fleste jeg har sett klarer ikke å hoppe direkte til siden, men hopper heller forover for å rotere 90 grader. Baksalto har jeg ikke baller til å prøve Akkurat samme her. :--/ Men har som mål å lære meg backflip i sommer. Endret 24. april 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 I år klarer jeg også backflip igjen. Klarte det for 5 år siden, men fikk skrekken etter et par ulykker. Klarte det også ifjor, men ikke edru Gikk lett på første forsøk i år da, tatt det endel fra 5 meter stupebrett i vinter så ikke noe problem nå Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 I år klarer jeg også backflip igjen. Klarte det for 5 år siden, men fikk skrekken etter et par ulykker. Klarte det også ifjor, men ikke edru Gikk lett på første forsøk i år da, tatt det endel fra 5 meter stupebrett i vinter så ikke noe problem nå Backflip må være et av de diggeste trikset ever. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg kan hoppe på rumpa og knærne! Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hopper litt jeg og. Har ikke trampoline nå, men da jeg var yngre var jeg veldig spretten Kan vel fortsatt backflip, frontflip, frontflip /m 180, og litt sånnt Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Tar 7'er, frontflip3, klarte frontflip5 men da landa jeg på ryggen. "Klarer" backflip, men da sitter jeg på huk xD Så klarer jeg å stå på 4 salto med 3'er, og stå på knær salto 3er. Endret 12. mai 2008 av lettere-gal Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 En ting til.. Noen som vet hvor man kan skaffe sånn "sirkus trampoline"? Sånne man hopper svin høyt på Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg husker jeg så en side hvor de solgte det, men den er ikke lenger oppe. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vet du hva den typen trampoline kalles? så kanskje jeg hitter den selv. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Prøv sirkus trampoline. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Noen tips til å lære seg backflip? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Hopp på rygg, gjør deg til kule og len deg bakover når du lander på ryggen. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Altså lande på ryggen å dra rett bakover? Det er ikke no' stress Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg har prøvd å lære meg det en stund, men tør aldri å kaste meg bakover. Tror at jeg kommer til å stoppe halvveis å lande på hodet. Men fikk prøvd en del i et basseng i dag. Hoppet fra kanten og kom nesten helt rundt. Så det kan vel være en grei måte å lære det seg på. Nå spørs det bare om jeg tør å teste på trampolinen. Endret 12. mai 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har vurdert å prøve i bassenget jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå