JHOS Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Oppdaget idag helt tilfeldig at min lokale leverandør av adsl, adsl.no(Mimer) kjører forskjellige priser alt etter hvor man bor. I Ålesund komune leverer de 384/256 til kr 395,- I Skodje komune leverer de 384/256 til kr 450,- Dette er to komuner som grenser mot hverandre. Ca 3 mil fra sentrum til sentrum. Det jeg lurer på er om dette virkelig er lov, og om dette er noe jeg kan ta de på. JHOS Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Kan jo være med mer "gadget" på den andre da, som Norton abonnement osv... Sjangsen er liten, men hvem vet. Kanskje ordføreren i den ene kommunen har bestukket mimer for at de skal levere billig, fordi han brukte det som valgflesk... Nei nå må jeg legge meg! Lenke til kommentar
scream Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Bor selv midt i ålesund , har en pris i følge web'en deres på 495 , noe som ikke er tilfelle på regningene da(550,-) Men er en del plasser også i Ålesund hvor prisene varierer , har noe visstnok med utstyr og antall brukere på sentralene tror jeg! Men de justerer visst ned etterhvert på de ulike sentralene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå