Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Meet the Spartans


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikkje denne filmen gammal? Eg såg han i alle fall for halvannan månad sidan.

 

Men han var jo god! :)

du kan stemple deg selv som pirat :p

 

Uansett jeg har også sett den til en kompis av meg, filmen varte så vidt over en time og jeg syns det rett og slett var DÅRLIG med ekstra store bokstaver!

Lenke til kommentar

Jeg må gi dem en stående applaus. Jeg er imponert... Etter traileren og dømme er jo denne faktisk værre enn Superhero. Helt fantastisk.

 

Alt ved denne virker jo till og være værre gjenomført enn med Superhero filmen... Kan det være at de idag prøver og overgå hverandre med og gjøre dårlige filmer :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det ikke. Epic movie var vond og Date movie var enda verre. Jeg trodde ikke det gikk an å komme på et enda lavere nivå enn Date Movie, men jeg tok nok feil. Både Suprehero Movie og Meet the Spartans ser drepende ut. Men jeg kommer nok til å se dem uanset, om ikke annet så for å få bekreftet fordommene mine. Fordommer jeg blant annet har skrevet (dårlig) om på den lokale studentavisen. Jeg siterer meg selv:

 

Er det en konklusjon man kan trekke fra denne filmen så er det følgende: Det er åpenbart noe grunnleggende morsomt med hip-hop. Ikke på den vanlige måten, med det faktum at det er en gjeng med folk som tilfeldigvis har en eksotisk hudfarge og et vanskelig liv, og dermed ser seg nødt til å kompensere med å sette i scene en forståelse av at de bare er så harde. Nei, det er mer det at setter man noe, hva som helst (det seg være pirater, faunehytter, etc), inn i en hip-hop-setting fylles med en gang det komiske potensialet fullt ut. I hvert fall om man skal tro d'herrer Jason Friedberg og Aaron Seltzer. Det burde være unødvendig å si at jeg finner meg noe uenig i akkurat dette. Men igjen, jeg er jo kanskje ikke akkurat kundegruppen deres.
Lenke til kommentar
VikinGz: Det er i såfall kammeraten min som er pirat... :) *ringe_politiet*

 

Okay, å seie at han var god, er kanskje å ta litt hardt i, eg sovna faktisk då når dei slost i det passet...

 

Han hadde jo nokon gode parodiar. :)

samme her ;P men ikke at jeg bryr meg så mye om hva han driver med :p

uansett så var det samme som skjedde her, han skulle på liv og død få meg til å se den og jeg måtte se den 3 ganger før jeg fikk med meg slutten...

går det an å lage slike dårlige filmer? det var morro med udødelig våpen 1 f.eks samt scary movie 1 :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...