Kamroon Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hei, jeg skal kjøpe Xbox 360 Pro om 2 dager og jeg vet ikke helt hvilken av disse spillene jeg skal velge, da jeg har bare råd til to. De jeg vil ha er: - Rainbow Six Vegas 2 - Grand Theft Auto IV - Burnout Paradise - Battlefield Bad Company Hvilken to spill av disse ville du ha valgt? Takk for svar på forhånd Endret 15. april 2008 av kingkamran Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvis JEG skulle ha valgt ville jeg valgt Rainbow Six Vegas 2 og GTA IV, men dette går jo mest på egen smak. Jeg har Burnout Paradise, og det er et veldig bra spill det også. Lenke til kommentar
mafiman Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Naruto Rise of a Ninja og rainbow Las vegas 2 Er best Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 GTA IV er nok det beste spillet, men skal du ha med 2 spill når du henter xbox'en om 2 dager MÅ du jo velge R6Vegas2 og Burnout Paradise da de andre to ikke er ute ennå. Er jo bare 2 uker til GTA da mens Bad Company kommer i juni. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde tatt GTAIV og sett om det enda fantes Dead Rising Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 - Rainbow Six Vegas 2 - Grand Theft Auto IV Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tusen takk for svarene! og jeg har ett spørsmål til Har Rainbow Six Vegas 2 eller GTA IV Multiplayer? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde tatt GTAIV og sett om det enda fantes Dead Rising dead rising skal være å fåes tak i:) x360 classic utgave. 249.- eller 299.- tenker jeg:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bad company er ikke ute uansett, så det kan du glemme foreløpig. GTA er nærmere en release. Og Burnout, så har du litt av hvert ;] Lenke til kommentar
valori Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Last ned demoer fra Xbox Live... Lenke til kommentar
worthy Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ettersom verken BF:BC eller GTA4 er ute enda så er det vel litt vanskelig å sammenligne, men utifra den ene reviewen som har kommet så tror jeg nok GTA4 kommer til å gruse det meste på markedet nå til dags. Om man selvfølgelig liker slike spill som GTA-serien er. R6V2 er forsåvidt et greit spill, men så alt for likt eneren, dog det føles en del bedre pusset på når i forhold, men om man er veldig glad i MP-delen på R6V så er vel R6V2 et godt valg. Burnout Paradise har jeg dessverre ikke tatt en nærmere kikk på så jeg lar vær å utale meg om det. Og som sagt BF:BC kommer i sommer en gang, men jeg hadde nok satset pengene mine på GTA4 og kjøpt gold for de andre pengene, MP på GTA4 tror jeg blir en festelig sak. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Beste tipset så langt er å laste ned demoer. Når det gjelder GTA IV så skal man ta den reviewen med en klype salt da det er det offisielle 360-magasinet som har anmeldt spillet (betalt markedshyping?). Uansett så tror jeg GTA IV er et godt kjøp. Jeg vil også anbefale Half-Life 2: The orange box som er det beste kjøpet pr i dag etter min mening. Forøvrig så kjøper jeg kun spill second handed fra finn.no eller play.com. Det er mye penger å spare på det. Har 11 spill til 360 i dag og brukt 3200 på det. Da er det inkludert Guitar Hero 3 som er det eneste spillet jeg har kjøpt til full pris. Bare en liten avsporing Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg ville valgt GTA IV og Dead Rising ...eller Mass Effect Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 GTA IV og RSV2 ville jeg valgt. Men ville spillt RSV 1 før jeg begynnte på 2 fordi på 1en er det forsettelse følger Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Takk for alle svar jeg tror jeg ska kjøpe RSV2 og vente til GTA 4 Lenke til kommentar
Bjørn T. Farestveit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 jeg ville gått for cod 4 og halo 3 p.s ove elsker boffen back Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 GTA IV, uten tvil! Men det er spørs hvordan type spill du liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå