Gå til innhold

- Hvilken av disse spillene mener du er best? (XBOX 360)

Kamroon

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg skal kjøpe Xbox 360 Pro om 2 dager og jeg vet ikke helt hvilken av disse spillene jeg skal velge, da jeg har bare råd til to.

De jeg vil ha er:

- Rainbow Six Vegas 2

- Grand Theft Auto IV

- Burnout Paradise

- Battlefield Bad Company

Hvilken to spill av disse ville du ha valgt?

Takk for svar på forhånd :)

Endret av kingkamran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Bad company er ikke ute uansett, så det kan du glemme foreløpig.

GTA er nærmere en release.

Og Burnout, så har du litt av hvert ;]

Lenke til kommentar

Ettersom verken BF:BC eller GTA4 er ute enda så er det vel litt vanskelig å sammenligne, men utifra den ene reviewen som har kommet så tror jeg nok GTA4 kommer til å gruse det meste på markedet nå til dags. Om man selvfølgelig liker slike spill som GTA-serien er.

R6V2 er forsåvidt et greit spill, men så alt for likt eneren, dog det føles en del bedre pusset på når i forhold, men om man er veldig glad i MP-delen på R6V så er vel R6V2 et godt valg.

Burnout Paradise har jeg dessverre ikke tatt en nærmere kikk på så jeg lar vær å utale meg om det.

Og som sagt BF:BC kommer i sommer en gang, men jeg hadde nok satset pengene mine på GTA4 og kjøpt gold for de andre pengene, MP på GTA4 tror jeg blir en festelig sak.

Lenke til kommentar

Beste tipset så langt er å laste ned demoer. Når det gjelder GTA IV så skal man ta den reviewen med en klype salt da det er det offisielle 360-magasinet som har anmeldt spillet (betalt markedshyping?). Uansett så tror jeg GTA IV er et godt kjøp. Jeg vil også anbefale Half-Life 2: The orange box som er det beste kjøpet pr i dag etter min mening.

Forøvrig så kjøper jeg kun spill second handed fra finn.no eller play.com. Det er mye penger å spare på det. Har 11 spill til 360 i dag og brukt 3200 på det. Da er det inkludert Guitar Hero 3 som er det eneste spillet jeg har kjøpt til full pris. Bare en liten avsporing ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...