Hanramli Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Deler internettforbindelsen via router med husverten, vi har en cable256/256 linje inn til huset, med hver vår IP adresse. Jeg lurer på om det er en enkel måte å halvere båndbredden til begge maskinene når man er på nett samtidig og begge trenger en brukbar forbindelse? Er litt irriterende å ikke sitte på kabel modemet selv, for jeg har ikke den samme muligheten som han har, når jeg ikke kommer på nett fordi han laster for fullt... Hvis jeg laster, og han skal på nett, napper han bare ut min kabel en stund, så får han hastigheten sin opp... Teit Vurderer og investere i egen linje inn til leiligheten, men da jeg skal flytte til sommeren, er det litt dumt å betale 1900 kroner for tilkobling... Sinnsykt kjedelig å sitte med en forbindelse som husverten bestemmer over..... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 ... Hvis jeg laster, og han skal på nett, napper han bare ut min kabel en stund, så får han hastigheten sin opp... Teit Betaler dere like mye for denne linja ? If so, må jeg si at han karen du deler den med ikke er særlig real.. Vet ikke om det finnes noen slike programmer, som kan dele båndbredden, men ta en titt på Tucows eller download.com kan være du finner noe der, ellers kan du forsøke å ta et søk i google, men det har du kanskje allerede gjort... Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå