-MK- Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Beløp MVA SUM Samtaler/bruk av telefon 221,17 52,80 263,87 Gratis Minutter:0min, 1 stk: -0,50 -0,13 -0,63 Gratis SMS: 60 stk -20,60 -5,04 -25,20 Total: 238,14 Av ulike årsaker hadde jeg bare abbonnementet i et par dager, og brukte ikke telefonen nevneverdig i disse dagene. Jeg kunne derfor ikke unngå å stusse på at jeg ble belastet for 238 kroner i samtale bruk, men ingen av disse samtalene gikk under gratisminuttene mine? Hva kommer det av? Dessuten var det ingen detaljer i regningen. Det sto ingenting om hva/hvem/hvor jeg hadde ringt. Fra telenor pleide jeg å få en ganske omfattende liste over hvor jeg hadde ringt, men dette er kanskje ikke standard for alle operatører? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 omfattende spesifikasjon er vel på mine sider på onecall.no og samtaler til spesialnumre inngår ikke i gratisminuttene. En lang telefonkø til et 815nr koster vel flesk vil jeg tro Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tal på gratisminuttar burde vel vore noko slikt som 120*2/30 månad = 8 gratis minuttar, dersom du hadde abonnementet i berre to dagar. Antal sms burde vore 90*2/30 = 6 gratis sms. Dette stemmer ikkje sidan du har fått fleire gratis sms og nesten ikkje gratis ringing, så litt merkeleg er det. Men du skjønar poenget mitt, som er at du ikkje får i pose og sekk. Hadde du venta at du skulle kunne ringe 2 timar gratis når du berre hadde abonnementet i eit par dagar?;-) Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Fant fakturaspesifikasjonen nå. Fant ut at jeg hadde sendt omtrent 50 meldinger pr. dag i de 12 dagene jeg hadde abbonnementet. Men er det ikke litt rar at ingen av de total 600 meldingene ble fakturert som gratis? Hadde kun 1 samtale på spesifikasjonen, og den kostet meg 0,60 øre Edit: glem hele greia. Fant ut at det stemmer allikevel Endret 16. april 2008 av -MK- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå