Hallomann Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei Jeg har nettopp formatert pcn min og installert vista. problemet er at 3 av høytalerne mine fungere ikke (center og rair høytalere) Resten fungere. Så som det fungere nå har jeg bare 2.1, noe som er meget irriterende:S Alle høytalerne fungere når jeg tester de i Realtek HD Audio Manager, men ikke i winamp eller andre avspillingsprogrammer. Noen som vet hva jeg kan gjør ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei Jeg har nettopp formatert pcn min og installert vista. problemet er at 3 av høytalerne mine fungere ikke (center og rair høytalere) Resten fungere. Så som det fungere nå har jeg bare 2.1, noe som er meget irriterende:S Alle høytalerne fungere når jeg tester de i Realtek HD Audio Manager, men ikke i winamp eller andre avspillingsprogrammer. Noen som vet hva jeg kan gjør ? Takker for alle svar Sjekket at du har satt oppstillingen til 5.1 høyttalere inne på lydenheter (sounddevices) på kontrollpanelet ? Det har du sikkert, bare greit å utelukke det først =) Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Hei Jeg har nettopp formatert pcn min og installert vista. problemet er at 3 av høytalerne mine fungere ikke (center og rair høytalere) Resten fungere. Så som det fungere nå har jeg bare 2.1, noe som er meget irriterende:S Alle høytalerne fungere når jeg tester de i Realtek HD Audio Manager, men ikke i winamp eller andre avspillingsprogrammer. Noen som vet hva jeg kan gjør ? Takker for alle svar Sjekket at du har satt oppstillingen til 5.1 høyttalere inne på lydenheter (sounddevices) på kontrollpanelet ? Det har du sikkert, bare greit å utelukke det først =) Satte på 5.1 inne på lydenheter nå. Alle fungere utenom centern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå