Kennyak90 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har prøvd 2 forskjellige cd-romer på denne strømforsyningen, og ingen av de funket:S resten av det jeg har i pcn funker, alle vifter og alle neonlys. allt untatt cd-romen:S ingen reaksjon eller noen ting.. men begge funker på min gamle strømforsyning, så jeg skjønner ikke hva som kan være galt? noen hjelp meg fort please:) cd-rom er kjekt å ha ^^ takk:) Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Mulig det er brudd i kablen til cd-rom din? Prøv en annen kabel fra strømforsyninga, evnt napp ut signalkabelen fra cd-rom (mens PC-en er skrudd av) og så start opp igjen, hvis du får ut cd skuffa da har du koblet kabelen feil (gjelder kun ved IDE) Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 har prøvd alle kablene, når jeg drar ut ide kabelen så funker det, men har jo ikke gjort annet enn å skifte strøm forsyning:S det funket da med min gamle, og resten av delene er det samme.. så jeg skjønner ikke hva det kan være, husk jeg har prøvd med 2 forskjellige cd-rommer, og ingen funer:S Mulig det er brudd i kablen til cd-rom din? Prøv en annen kabel fra strømforsyninga, evnt napp ut signalkabelen fra cd-rom (mens PC-en er skrudd av) og så start opp igjen, hvis du får ut cd skuffa da har du koblet kabelen feil (gjelder kun ved IDE) Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Sikker på at du ikke har satt IDE kablene feil vei på hovedkortet? Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 jepp.. den står akkurat dær den sto før:/ Sikker på at du ikke har satt IDE kablene feil vei på hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå