nilsso Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei. bærbaren min blir overheated og slår seg av, selv om jeg har spacere mellom laptoppen og bordet den står på. Hva annet kan jeg gjøre enn å sette den i et kjøleskap? takk! Lenke til kommentar
stianh92 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 sende den på repp sånn at de får byttet kjøleapparater og renset maskinen for støv hadde samme probem, men dette går på garantien Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Mulig å rense den selv? Tar evig tid å sende den inn. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 På mange laptoper kan man løfte opp tastaturet og slik komme til komponenter og hovedkort slik at man kan rense for støv med trykkluft. Om dette er mulig på din og om det eventuelt vil påvirke garantien din vet jeg ikke, det kommer an på hvilken modell du har og hvor du har kjøpt den. Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har nå åpna bærbaren og fant ingenting av støv og lignende, men jeg kjører bærbaren på en crt-skjerm - som sikkert øker temperaturen? har tatt av skjermen på bærbaren for å se om det gjorde noe forskjell, men det var ikke mye. Hva om å skifte til LCD? - vil det få temperaturen til å synke? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 "Jeg har nå åpna bærbaren og fant ingenting av støv og lignende, men jeg kjører bærbaren på en crt-skjerm - som sikkert øker temperaturen? har tatt av skjermen på bærbaren for å se om det gjorde noe forskjell, men det var ikke mye. Hva om å skifte til LCD? - vil det få temperaturen til å synke? " Nei. Enkelt og greit. Må nok på service... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå