marcus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har en pc stående som ikke vil starte lengere. Lurer derfor på noen tips. -Kommer ikke noe pipelyd når jeg skrur på maskinen, ikke noe bilde på skjermen. -Har prøvd å bytte power, hjalp ikke. -Har tatt ut alt av ekstra kort i PC-en. -Prøvd med ny ram, hjalp ikke. Lurer derfor på om det er hovedkortet eller prosessoren som er problemet... Ringte forhandleren istad, og han sa det var 2 års garanti på delene, men ettersom jeg hadde satt sammen PC-en selv, så måtte jeg finne ut hvilken del som feila (ellers må jeg betale tiden de bruker for å finne ut hvilken del som feiler, noe som fort kan bli dyrere enn å bytte både hovedkortet og prosessor...) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har du prøvd å ta ut prosessoren, for så å montere den igjen? Lenke til kommentar
marcus Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Har du prøvd å ta ut prosessoren, for så å montere den igjen? takk, for tipset;) fungerte helt fint igjen når jeg fikk satt på plass prossesoren igjen. prossesoren fulgte med når jeg tok av vifta, satt fast i pasta'n. så problemet var nok at beina på prossesoren ikke hadde ordentlig kontakt med hovedkortet... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 That's what I thought precisely.....:-) Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) bare spør her.. Er det 2 års garanti på bærbare maskiner ? skriver dette for en venn.. Maskinen er 1 1/2 år gammel bare... må vel være mer enn 1 års garanti ? Endret 21. april 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja, samme garanti på bærbare som på alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå