Gå til innhold

Noen som skal kjøpe Okami?

husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg aldri har eigd en PlayStation 2 selv, er det helt herlig at dette spillet kommer på Wii (som en sta Nintendo tilhenger som meg er det vanskelig å anskaffe PS2)...

Dette er en av to titler som jeg har misunnet PS2 plattformen, det andre er forøvrig Shadow of the Colossus ...

Har ikke spillt noen av de, men allikevel trekker de enorm interesse fra min side. Gleder meg nå som Okami kommer til en av Nintendo's konsoller.

Lenke til kommentar
Anbefaler at du kjøper for å støtte utvikleren, eg. Sjå videoer på nettet og sammenlign grafikken og gameplayet, så kan du vurdere om du heller berre vil kjøpe det for hundrelappen til PS2 i staden.

Utvikleren (Clover Studios) er lagt ned. Portingen ble gjort av et annet selskap.

Gammel post, men hvordan i huleste kan et så bra spill "floppe"? Eller la dem ned selskapet etter at dem fikk rævva full av penger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er da ikke første gangen gode spill ikke selger... Clover Studio var eid og finansiert av Capcom. Det ser ut til at Capcom ikke ville fortsette med pengestrømmen, og la ned hele studioet. Hovedmennene bak studioet, og spill som Okami, Resident Evil, Devil May Cry og Viewtiful Joe, har forlatt Capcom og opprettet et eget utlvilkerstuido, PlatinumGames.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...