Games1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Siden jeg aldri har eigd en PlayStation 2 selv, er det helt herlig at dette spillet kommer på Wii (som en sta Nintendo tilhenger som meg er det vanskelig å anskaffe PS2)... Dette er en av to titler som jeg har misunnet PS2 plattformen, det andre er forøvrig Shadow of the Colossus ... Har ikke spillt noen av de, men allikevel trekker de enorm interesse fra min side. Gleder meg nå som Okami kommer til en av Nintendo's konsoller. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Anbefaler at du kjøper for å støtte utvikleren, eg. Sjå videoer på nettet og sammenlign grafikken og gameplayet, så kan du vurdere om du heller berre vil kjøpe det for hundrelappen til PS2 i staden. Utvikleren (Clover Studios) er lagt ned. Portingen ble gjort av et annet selskap. Gammel post, men hvordan i huleste kan et så bra spill "floppe"? Eller la dem ned selskapet etter at dem fikk rævva full av penger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er da ikke første gangen gode spill ikke selger... Clover Studio var eid og finansiert av Capcom. Det ser ut til at Capcom ikke ville fortsette med pengestrømmen, og la ned hele studioet. Hovedmennene bak studioet, og spill som Okami, Resident Evil, Devil May Cry og Viewtiful Joe, har forlatt Capcom og opprettet et eget utlvilkerstuido, PlatinumGames. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Okami ble vel dessverre klassifisert som "sært" når det ble sluppet. I tillegg fikk det ganske liten oppmerksomhet, om ikke i spillpresse så i alle fall generelt mtp. reklame og slikt. Gode spill kan floppe, dessverre. Lenke til kommentar
innard Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 hørt at kontrolleren er veldig knotete i dette spillet. litt synd egentlig da okami er som laget for wii. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Nå har jeg ihvertfall kjøpt det. Har såvidt startet. Virker veldig kult, men kontrollerne virker også litt sloppy ja.. Kjipt, men jeg skal nok kose meg for det Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvor "sloppy" vil du si de er da? Ser at mange tester av spillet har vidt forskjellige meninger om akkurat det Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 nja. litt upresis, ihvertfall iforhold til zelda tp. Har ikke spilt lenge i hele tatt, vanskelig å si så mye mer. Men ser ikke ut til å gjøre så mye for min del ihvertfall.. Stortrives som ulv.hehe Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ok, høres forsåvidt greit ut. Jeg kjøper det sikkert om ikke så lenge, men Smash Bros er nok litt høyere på ønskelista akkurat nå Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) ok, høres forsåvidt greit ut. Jeg kjøper det sikkert om ikke så lenge, men Smash Bros er nok litt høyere på ønskelista akkurat nå Den er på lista mi og Spillet får forøvrig 9/10 på gamereactor Gamereactor okamianmeldelse Endret 17. juni 2008 av husgutt Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nettopp bestilt Okami til 349,- på Komplett. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå