sindre101 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg går salg, service og sikkerhet VG2. Til neste år skal jeg gå påbygg. Men lurer på hvilken matte som er der...Den eneste matten jeg har hatt på vidergående er MATTE 1Y. Hvilken matte har jeg da på allmenn påbygg?? På forhånd takk... Endret 15. april 2008 av sindre101 Lenke til kommentar
avRack Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 1MX ! Gaanske sikker på det, hadde da på den skulen eg gjekk på i alle fall! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg tror det kommer en ny matte fra og med neste år. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 1MX ! Gaanske sikker på det, hadde da på den skulen eg gjekk på i alle fall! Feil 1Y er påbyggsmattematikk(2t/uke), og ikke noe annet. Eventuelle andre matter er ekstrafag/allmenn-spesifikke. Men nå får tross alt disse nye navn osv. Går man yrkesfaglige retninger har man 1M på førsteåret, ikke matte andreåret, og 1Y på sisteåret, som da blir 1MY, som er minstekravet for yrkesretninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå