svarthauken Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 jeg fikk i dag mitt nye kort og gledet meg til og få det inn i pcen, men da kom problemet, jeg fikk med kortet 2 6-pin strømutganger, og kortet trenger og bli matet med 1 6-pin og 1 8-pin strømforsyning. Kan jeg drive kortet med bare 1 6-pin? jeg har prøvd med bare 6-pin men det er lissom bare vifta som starter, og skjermen er svart noen som hvet hva jeg må gjøre for og få kortet til og fungere helt? takker på forhond for svar Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Kjøp deg en slik du setter på de vanlige strømkablene på strømforsyningen. kabelovergang Mange norske webshops har slike edit: Eller kansje ikke Endret 15. april 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har du prøvd å sette i begge 6-pins kontaktene da? Går helt fint med 6-pin i 8-pin kontakt Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Her har du en overgangskabel: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...E&mcat=c531 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå