BaltusBrun Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hei! Kjøpte EX-01 Bluethooth Headseti går på Spidermann i Bogstadveien. Jeg har et problem med denne saken. Følgende probblemer er: Jeg har den på og er klar til og finne Bluethooth enheter på min PS3 men den kan sitte hele året og det står fortsatt Scanning selvom Objektet er på. Det andre problemet er en menings løs guide til og bruke den... Det er helt anndledes text selvom jeg har engelsk språk på PS3'n... EDIT: Når jeg lar den skanne i ca 20 min så komer det " Det har oppstått et problem. Du har nå blitt logget av Nettveerket. HJELP PLIIIS! Endret 15. april 2008 av BaltusBrun Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har du lest i papirene som fulgte med. Ofte når man skal koble til bluetooth enheter så må man feks holde inne en knapp mens man søker, eller vil den aldri finne enheten. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 på mitt headsett måtte jeg holde inn volumknappene ( + - ) i ca 5 sekunder for å aktiver "pairing mode". Dette måtte jeg selvsagt gjøre mens ps3'en scannet etter nye bluetoothenheter. Sikkert noe lignende som skal til for å få koblet til ditt headset også. Om det ikke er volumknappene står det sikkert i brukermanualen hvordan det skal gjøres Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 En annen variant som er ganske vanlig er at man holder inne av/på-knappen til det lyser et konstant lys fra blåtannenheten, det tar kanskje 5-10 sekunder. Enheten skal være avslått før man trykker på knappen på denne måten. Så lenge lyset lyser, er det mulig å søke opp enheten fra PS3en. Blir man bedt om en tallkode, pleier det ofte å være 0000 som skal skrives inn (på PS3en). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå