_Carpo84 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei. Kan noen hjelpe meg litt med WDS? Jeg skal koble sammen en Dlink DWL2100AP og en linksys wrt54gl med dd-wrt. Får de ikke til å¨koble seg sammen. Har samme kanal på begge, forsjellig ssid (trenger ikke samme ssid), og satte begge i WDS with AP mode. Håper på hjelp! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tviler på at de to er kompatible når det gjelder WDS. Lenke til kommentar
_Carpo84 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Tviler på at de to er kompatible når det gjelder WDS. Ja det er det jeg også tviler. Er det ingen måte å gjøre dette på da ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du kan koble de sammen trådløst ved å bruke WRT54GL som client-bridge (med DD-WRT firmware). Om dette løser problemet ditt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
_Carpo84 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Du kan koble de sammen trådløst ved å bruke WRT54GL som client-bridge (med DD-WRT firmware).Om dette løser problemet ditt vet jeg ikke. Ok Rart det ikke fungere med WDS men. Lenke til kommentar
_Carpo84 Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Ingen som vet detta helt sikkert da ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Generelt bør de være av samme merke eller bruke samme firmware (dd-wrt, hyperwrt, tomato, x-wrt e.l.) for WDS. Utrolig stor sjanse for at du søler bort tiden slik du prøver nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå