Tollingen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har trent styrke med forskjellige program i snart et år nå, og merker klar forskjell fra siden jeg begynte, men jeg sliter med ujevne brystmuskler, der den venstre er merkbart større enn den høyre. Har ikke peiling på hva det kan være, siden jeg har prøvd å trent kontrollert symmetrisk hver gang, har ikke peiling om det er genetisk eller hvordan jeg får rettet opp i det. Kanskje kjøre flere brystøvelser i uka for å prøve å rette det opp? Ellers funker programmet utmerket, har prøvd akkurat dette i 2 uker nå, der jeg før har hatt 2-4 ganger i uka med komplett program, ikke 2-delt. Mandag: Bryst, Skuldre, triceps: Benkpress 3x8 skrå hantelpress 3x12 sidehev hantler stående 3x8 militærpress 3x8 Franskpress 3x8 nedpress tau, triceps 3x12 mage-maskin 3x12 Tirsdag: Relax Onsdag: Bein, Rygg, Biceps Lår-spark 2x12 lår-curl 3x8 Dype knebøy 3x8 T-bar row, rygg 3x8 kroppshev 3x8 Curl m. Z-stang stående, biceps 3x8 Curl m. hantler, litt skrå benk 3x8 Torsdag: Bryst, skuldre, triceps Benkpress 3x8 skrå hantelpress 3x12 sidehev hantler stående 3x8 militærpress 3x8 Franskpress 3x8 nedpress tau, triceps 3x12 mage-maskin 3x12 Fredag: Relax Lørdag: Bein, rygg, Biceps Lår-spark 2x12 lår-curl 3x8 Dype knebøy 3x8 T-bar row, rygg 3x8 kroppshev 3x8 Curl m. Z-stang stående, biceps 3x8 Curl m. hantler, litt skrå benk 3x8 Søndag: Bryst, skuldre, biceps Benkpress 3x8 skrå hantelpress 3x12 sidehev hantler stående 3x8 militærpress 3x8 Franskpress 3x8 nedpress tau, triceps 3x12 mage-maskin 3x12 peace out, mvh Tommy Tollin Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Liker ikke ha triceps bryst og skuldre på samme dag, synts jeg blir for slitsomt... triceps/skuldre går for meg, ihvertfall.. men hvor har du gjort av marken din gutt? Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hvis du vil ha 2split så er det et helt greit program, og kan ikke deles inn i så mye mer enn det du har gjort. Selvom jeg som oz synes du burde ha med mark. Også er jeg fan av dips Du bør ihvertfall ha en øvelse som belaster korsyggsmuskulatur mer direkte enn knebøy. Hvis du med kroppshev mener rygghev er det greit, men da bør du ha en øvelse til på lats, evt. kutte en av bicepsisolasjonsøvelsene. Men hvis du med kroppshev mener kroppshev/chins som jeg tror du gjør så bør du legge ved rygghev eller helst mark Endret 15. april 2008 av Mikkelmikkel Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Alt for mange, små øvelser. Og du skal trene "bryst, skuldre og triceps" tre ganger i uken, og resten av kroppen to ganger i uken, på forskjellige dager. Jeg ville satset på et program hvor du tar relativt få baseøvelser, enten RYP eller Stronglifts 5x5. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har trent styrke med forskjellige program i snart et år nå, og merker klar forskjell fra siden jeg begynte, men jeg sliter med ujevne brystmuskler, der den venstre er merkbart større enn den høyre. Har ikke peiling på hva det kan være, siden jeg har prøvd å trent kontrollert symmetrisk hver gang, har ikke peiling om det er genetisk eller hvordan jeg får rettet opp i det. Kanskje kjøre flere brystøvelser i uka for å prøve å rette det opp? Hos de fleste mennesker ligger hjertet mot venstre side av brystet, derfor er brystet hos de fleste litt større på venstre side. Dette har altså med brystbeinet ditt å gjøre, og lite du får gjort med det Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dips bør du vurdere, du har flere isolasjonsøvelser på triceps, hvorfor ikke droppe en av dem å bruke dips istedet som inkluderer flere muskelgrupper? Markløft bør du også ha med da det er en av de beste øvelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå