Gå til innhold

Postal 3 når?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offisielt er det Q4 (dvs vinter).

Så 18 okt er spekulasjon.

På wikipedia er det skrevet 18 oktober og sitert hjemmesiden - hvor det står "FOR IMMEDIATE RELEASE

October 18, 2006" - noe som åpenbart ikke referer til spillanseringen. Lenger nede står det "sometime in 2008"

Moral: Wikipedia er wikipedia ;)

Endret av Book
Lenke til kommentar
Th0mas: Så er jo du en av dem som mener at postal er et voldelig spill uten mening, men jeg syntes spiller er underholdende og det samme gjør resten av fansene. Men alle har sin egen mening.

Absolutt ikke. Det eneste som gjør Postal 2 verdt å spille er volden. Selve spillbarheten var ingenting å skryte av. Det samme gjaldt Manhunt.

Lenke til kommentar
Jeg syns postal var dritmorro og komisk på en syk måte selvsagt, GTA serien derimot er vel noe av det kjedeligste serien jeg vet av som spiller på vold men vet mange elsker det.

Skjønner ikke at du kan synes GTA er kjedlig, en av tidenes beste spillserie noensinne, som jeg tror jeg kan få med ganske mange på som syns den er bedre enn postal serien. Postal er underholdene en liten stund, men blir kjedlig i lengden, i tillegg til at volden er det eneste bra med spillet/serien. Seff er det vell litt smak og behag, men postal 3 kommer nok ikke på listen en gang over årets spill, men litt underholdning får man sikkert ut av det fordet, og det som faktisk spiller det driter vel i om andre synes det suger :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Det samme gjaldt Manhunt.

Ganske uenig der. Den psykotiske historien i Manhunt er god og stemningen i spillet er utrolig provoserende - som er hele poenget.

Om en føler at "eneste poenget med Manhunt var volden" så har en misforstått spillet til de grader.

Om spillet er bra eller ikke, det er smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...