Kühlschrank Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ja, har sett mange alpha greier, men er det noen dato på spillet? Og bare jeg som gleder meg til spillet? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Gleder meg jeg óg, Postal 2 var kongelig morsomt! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 MEG MEG MEG MEG MEG! Jeg gleder meg og lurer på releasen jeg og Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 16. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Hvem gleder seg ikke? Men, har lurt en mye på når det kommer også har vi ikke hørte mye av dem i det siste heller. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 18oktober står det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Postal_III Lenke til kommentar
UGP Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 kommer ikke dette til ps3? står bare xbox360 og pc på hjemme siden :/ Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 16. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 UGP: Jo, leste noe om at det kommer til PS3 før eller siden, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 kommer bare til pc og Xbox 360 foreløpigt vertfall. noe som er helt greit. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Postal har aldri vært noe bra serie, og tviler på at Postal 3 blir så mye bedre. Kortvarig, sykt, og kanskje litt glede så lenge det varer. Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 16. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Th0mas: Så er jo du en av dem som mener at postal er et voldelig spill uten mening, men jeg syntes spiller er underholdende og det samme gjør resten av fansene. Men alle har sin egen mening. Lenke til kommentar
Book Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Offisielt er det Q4 (dvs vinter). Så 18 okt er spekulasjon. På wikipedia er det skrevet 18 oktober og sitert hjemmesiden - hvor det står "FOR IMMEDIATE RELEASE October 18, 2006" - noe som åpenbart ikke referer til spillanseringen. Lenger nede står det "sometime in 2008" Moral: Wikipedia er wikipedia Endret 16. april 2008 av Book Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Th0mas: Så er jo du en av dem som mener at postal er et voldelig spill uten mening, men jeg syntes spiller er underholdende og det samme gjør resten av fansene. Men alle har sin egen mening. Absolutt ikke. Det eneste som gjør Postal 2 verdt å spille er volden. Selve spillbarheten var ingenting å skryte av. Det samme gjaldt Manhunt. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg syns postal var dritmorro og komisk på en syk måte selvsagt, GTA serien derimot er vel noe av det kjedeligste serien jeg vet av som spiller på vold men vet mange elsker det. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg syns postal var dritmorro og komisk på en syk måte selvsagt, GTA serien derimot er vel noe av det kjedeligste serien jeg vet av som spiller på vold men vet mange elsker det. Skjønner ikke at du kan synes GTA er kjedlig, en av tidenes beste spillserie noensinne, som jeg tror jeg kan få med ganske mange på som syns den er bedre enn postal serien. Postal er underholdene en liten stund, men blir kjedlig i lengden, i tillegg til at volden er det eneste bra med spillet/serien. Seff er det vell litt smak og behag, men postal 3 kommer nok ikke på listen en gang over årets spill, men litt underholdning får man sikkert ut av det fordet, og det som faktisk spiller det driter vel i om andre synes det suger Endret 16. april 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Book Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Det samme gjaldt Manhunt. Ganske uenig der. Den psykotiske historien i Manhunt er god og stemningen i spillet er utrolig provoserende - som er hele poenget. Om en føler at "eneste poenget med Manhunt var volden" så har en misforstått spillet til de grader. Om spillet er bra eller ikke, det er smak og behag. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Nå har jeg kun spilt Postal 1, og syns personlig at spillet har god underholdningsverdi om vi ser ibort ifra all volden. Kan jo utgangspunktet sammenlignes med hvilket som helst FPS. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Vi får da først glede oss til Postal: The movie som kommer ut 24 mai. Endret 18. april 2008 av DukeCoke Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) postal kommer: se her Endret 18. april 2008 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Book Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 postal kommer: se her Gi denne mannen en premie! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå