Yob tvaya mat' Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei dere, Jeg fikk 21 sjokolader og masse annet godt på kiwi fordi det gikk ut på dato, har dere fått napp på kiwi ? Si ifra kjempe kjekt dette //Mvh Tommy Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvordan fungerer det? Kan man bare finne så mange utgåtte varer man finner og få det gratis? Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jepp det er vel slik det fungerer Fordi kiwi ikke klarer og sortere det selv må vel vi slå til og .. men i kiwi butikken nærme oss hadde 2 på ungdomskolen funnet masse utgått øl og fått 7.000 kroner hver Men jeg glemte og skrive att eg også hadde funni 77 Smash bars deeeeeeeeeeeeeeeili //Mvh Tommy Endret 15. april 2008 av SavageX3-5 Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Men jeg glemte og skrive att eg også hadde funni 77 Smash bars deeeeeeeeeeeeeeeili //Mvh Tommy WOOHOOOOOO på deg da!!! LØKKI!! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hah, nå begynte jeg å tenke på "Kiwi-Bob" fra Norges herligste! Hele kjelleren full av ting han har funnet på Kiwi :!: Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Hah, nå begynte jeg å tenke på "Kiwi-Bob" fra Norges herligste! Hele kjelleren full av ting han har funnet på Kiwi :!: Jeg vet det ass Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Fant en gang twist for over 5000 kr som gikk ut dagen etter. Ble ikke en sunn hverdagskost ukene etter det, kan man si.... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Funnet 67 melkesjokolade plater, de store... ble så lei at jeg spisste det ikke på et år etter Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hei dere, Jeg fikk 21 sjokolader og masse annet godt på kiwi fordi det gikk ut på dato, har dere fått napp på kiwi ? Si ifra kjempe kjekt dette //Mvh Tommy Vær forsiktig du, eller så blir det diare :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå