KingCharming Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei. Jeg instalerte nedlasta versjon av pro får noen uker siden, men er ikke så veldig fårnøyd, så jeg vil instalere home igjen (fra orginal-platen), men jeg får feil-mellinger når jeg prøver å starte fra platen. noe som "status xxxxx" "filen usbehci.sys er skadet eller slettet" eller noe lignende, så jeg får ikke instalert. noen som har råd? (trur ikke det har noe med filen å gjøre. kansje det at det ikke er orginal windows eller noe) MvH KingCharming Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 du finner filen her: http://www.usb-drivers.com/drivers/123/123003.htm håper dette hjelper Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) nå fikk jeg "INF-filen txtsetup.sif er skadet eller mangler, status 32768". Noen som vet hva jeg må gjre? Endret 15. april 2008 av KingCharming Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Generelt sett ville jeg nok ha formatert partisjonen med den uorginale Windowsen og fått lagt inn hele greia på nytt. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) kan jo prøve. jeg skriver om det funker. EDIT: vell, det funka ikke å boote fra den CD-en. skal prøve med en annen cd. viss ikke kan jeg prøve å instalere ubuntu (linux), så prøve å instalere xp.. Endret 15. april 2008 av KingCharming Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Nå kom jeg litt lengere, men nå fikk jeg "filen sparrow.sys er skadet" Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 hmm.. d har ikke noe med det som er instalert på harddisken fra før av.. det er noe iveien med CD-en eller noe. jeg er ikke sikker, men jeg tror det.. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Forsøk å brenne en kopi av CD-en og installer fra den. Har hatt suksess med det flere ganger tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå