Kimelimm Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hei! Sorry hvis det blir vanskelig og lese dette, men jeg sitter og griner meg ihjel nå, så kanskje litt vanskelig og forstå hva jeg mener. Det har seg slik at jeg er 15 år, og livet mitt har blitt værre de siste åra, flere fiender, PC har blitt livet mitt, og jeg sliter med få venner. Men det som er værre, er at kommunen skal liksom "hjelpe" meg, siden jeg har et syndrom, og har deprimerings problemer. Men det de gjør er og ødelegger ALT! De ødelegger livet mitt mer enn de hjelper! Nå har jeg hatt det fint i 6 uker, alt var fint, og ingen deprimering. Fikk støttekontakt, fikk flere venner, og alt ble bedre, men så kommer de imot meg igjen, og betaler ikke støttekontakten det han skal ha, så han har ikke råd til og være støttekontakten min lengere. Noe som jeg har ønsket en GOD del av livet mitt, og ha! Han er den jeg kunne stole mest på, og han støttet meg alltid! Uansett hva! Og for noen år siden, så tok jeg nesten selvmord, iom at jeg var drittlei av og ha det sånn! men jeg gjorde det ikke, fordi jeg "viste" at alt komt il og bli bedre. Men etter det ble alt helvette! Skolen gikk imot meg, fysisk og psykisk vold av lærerne, ble banket av flere, og forholdet med andre ble mye værre. FIkk tak i en psykolog, hadde 5 forkjellige, men INGEN kunne hjelpe meg bra nok! Og de vennene jeg har, blir værre og værre, noen begynner og kutte seg, noen har prøvd og tatt selvmord, og mer! Og kommunen gjør ingenting for og hjelpe meg og andre! Jeg trenger råd, jeg orker ikke og ha det slik, jeg får skylda for alt! Jeg vet at jeg trenger noen og prate med, men det hjelper ikke alltid! Jeg er ikke noe problembarn, jeg skjønner ikke hvorfor jeg må få det slik! Jeg snakker ikke til helsesøster heller, for hu spoiler alt jeg sier og fysisk vold derfra og! Jeg gidderi kke og ringe noen telefon heller, forh vis jeg er anonym, så får jeg i alle fall aldri hjelp! Beklager at jeg synker så lavt atj ge spørp på et forum, men jeg har ikke mye sjangser igjen! Jeg er Antitheist, altså jeg er IMOT religioner, fordi alt går galt! Sorr hvis det er vanskelig og lese, men jeg griner meg ihjel her. Kim EDIT: Roet meg litt ned nå. Endret 15. april 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er støttekontakten en ansatt i kommunen? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 EDIT: Roet meg litt ned nå. Hjelper å få ut frustrasjonen. Kjemi er kjempeviktig mellom deg og en eventuell samtalepartner. Min erfaring er at støtteapparatet for det meste er en gjeng tullinger som ønsker å hjelpe, men som ikke har peiling utover det de lærte i klasserommet. Funker kanskje greit når folk får plass i firkanten deres, men hjelper ikke dem som havner utenfor. Det er vanskelig å snakke, mange følelser som stritter i mot. Ta i så fall tiden til hjelp og du blir gradvis mer vant til å åpne opp. Det hjelper heller ikke å være midt i tenårene/puberteten, for det er som kjent masse dritt som river og sliter innvendig, som faktisk roer seg ned etterpå. Jeg liker å skrive når jeg er deppa eller plages med noe. Skrive ned tanker, sette ord på vonde følelser. Det hjelper å bare få det ut av hodet. Da er ikke alt kaos der oppe lenger. Har du noe du liker å gjøre som kan hjelpe deg på en lignende måte? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) støttekontakten fungerte for meg den ja, men kommunen hadde sånn "innside betaling" eller hva det heter, han får ikke betalt for 1 mnd før etter 2 mnd, og han har liksom 10.000 eller noe og leve på i mnd UTEN at det er betalt regninger, så jeg vet ikke hvor mye han sitter igjen med og slik, og jeg forstår han, 3 timer i uka, med 6 mil +++ i uka bare på meg, blir fort mye penger mamma skal ringe de imorgne og snakke orgentlig til dem! De har behandlet oss som dritt hele livet! (kommunen) Endret 15. april 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Høres ut som noe dritt. Mange tullinger som kaster bort penger i kommunen på alt annet enn det de skal. Hvilken kommune er det du bor i forresten? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jævlig kjipt dette her kimmag, håpe det ordner seg for deg, og selv om det meste virker dritt for tiden så ikke finn på å gi opp eller gjøre noe dumt. Det er ikke verdt det mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå