Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har forsøkt å søke rundt på nett, men finner ikke hva jeg er på utkikk etter.

Jfr. PHP kan man skrive variabel+=tall, for å legge til tall til variabel, men så vidt jeg har forstått må man løse dette som variabel = variabel+tall i asp?

Jeg sitter og drømmer om +=, ++, &= osv funksjoner ;)

Er det bare jeg som ikke har lett godt nok, eller finnes det ikke slike?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Misstenker nok at jeg dessverre sitter med steinaldersystem, men får nesten prøve igjen for å se. Mente jeg prøvde dette men... hmm...

I php har man jo phpinfo() for å se info om PHP-versjon, tillegg, variabler osv satt i PHP for den maskinen. Har man noe tilsvarende i ASP jeg kan kjøre for å se hvordan boksen jeg jobber egentlig er satt opp ift. software osv?

Lenke til kommentar

Vel, da var det bekreftet, += funker ikke... Regna i grunn med det, siden jeg nok prøvde det først før jeg gikk for a=a+b.... Vel vel. :)

Jobber i Telenor Mobil om dagen, gruppa jeg sitter i er ansvarlig for utbygging av Telenors 2G-nett på øst- og sør-landet + rogaland samt 3G-nett på østlandet. I tillegg drifter vi alle circuit switched kjernenodene i for mobil i hele Norge :)

Morsom jobb det også... får til og med programmert litt ASP :p

Endret av Elgvenn2
Lenke til kommentar

Hehe. Jeg skulle gjerne sluppet web-programmering, men det er (dessverre) her mesteparten av pengene mine ligger :p

Jeg jobber jo mest med sms-tjenester da, så da er vi halvveis inne i samme bransje :p Haha.

For alle som lurer: Jeg studerte sammen med Elgvenn2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...