Elgvenn2 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har forsøkt å søke rundt på nett, men finner ikke hva jeg er på utkikk etter. Jfr. PHP kan man skrive variabel+=tall, for å legge til tall til variabel, men så vidt jeg har forstått må man løse dette som variabel = variabel+tall i asp? Jeg sitter og drømmer om +=, ++, &= osv funksjoner Er det bare jeg som ikke har lett godt nok, eller finnes det ikke slike? Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ikke i gamle ASP nei. I ASP.NET med C# har du de vanlig += =+ i++ ++i etc Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvis du ikke sitter med steinaldersystemer av en eller annen veldig god grunn, så kan du dette i asp, ja. Men da i asp.net. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Misstenker nok at jeg dessverre sitter med steinaldersystem, men får nesten prøve igjen for å se. Mente jeg prøvde dette men... hmm... I php har man jo phpinfo() for å se info om PHP-versjon, tillegg, variabler osv satt i PHP for den maskinen. Har man noe tilsvarende i ASP jeg kan kjøre for å se hvordan boksen jeg jobber egentlig er satt opp ift. software osv? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Laste opp en aspx-fil og se om IIS gjenkjenner den? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Evt. bare teste med += når jeg kommer meg på jobb i morra.. Jaja. Takk for sist forresten Manfred, lenge sida! Jobber du med ASP-koding siden du svarer her? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Takk for sist, ja. Et par år siden nå. Blir mye asp.net i jobben. Ellers er det endel .net applikasjonsutvikling, bl.a. Windows services, litt applikasjoner og slikt. Hva tumler du med da? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Vel, da var det bekreftet, += funker ikke... Regna i grunn med det, siden jeg nok prøvde det først før jeg gikk for a=a+b.... Vel vel. Jobber i Telenor Mobil om dagen, gruppa jeg sitter i er ansvarlig for utbygging av Telenors 2G-nett på øst- og sør-landet + rogaland samt 3G-nett på østlandet. I tillegg drifter vi alle circuit switched kjernenodene i for mobil i hele Norge Morsom jobb det også... får til og med programmert litt ASP Endret 16. april 2008 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Morsom jobb det også... får til og med programmert litt ASP ASP og morsomt i samme setning. LOL Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hehe. Jeg skulle gjerne sluppet web-programmering, men det er (dessverre) her mesteparten av pengene mine ligger Jeg jobber jo mest med sms-tjenester da, så da er vi halvveis inne i samme bransje Haha. For alle som lurer: Jeg studerte sammen med Elgvenn2 Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Morsom jobb det også... får til og med programmert litt ASP ASP og morsomt i samme setning. LOL Det var vel strengt tatt ikke ASP-programmeringa jeg fant så morsomt.. Men det gjorde jobben! Endret 16. april 2008 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå