blackbrrd Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Vel, da var vi ihvertfall kommet inn på noe med et poeng, nemlig det her med antall poster... Hva med at man kan gi en "thumbs up" på en post et medlem har gjort, så den som stillte spm kan se at det er flere som sier seg enig i det en annen sier? så vet man ihvertfall hvem man sannsynelig kan stole på. Det med antall poster sier generellt sett ikkenoe mer enn at man synes det er gøy å lese/skrive i forumet... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jaja. Nå¨fikk du også vite meningen til brukerene. Har argumentert nok på PM så du vet min mening. Å sammenligne din telletråd med min eminente drinkepost er hårreisende :o Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det var rett og slett en tragisk tråd. Skulle vært stengt for lenge siden!!! Tror denne posten kommer høyt opp på min liste over poster som mangler alt: Den var verken informerende, nyttig, opplysende , engasjerende ,interessant eller morsom. Ikke en gang tilfeldigvis morsom. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hva med at man kan gi en "thumbs up" på en post et medlem har gjort, så den som stillte spm kan se at det er flere som sier seg enig i det en annen sier? så vet man ihvertfall hvem man sannsynelig kan stole på. Det med antall poster sier generellt sett ikkenoe mer enn at man synes det er gøy å lese/skrive i forumet... Det var en god ide Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jaja. Nå¨fikk du også vite meningen til brukerene. Har argumentert nok på PM så du vet min mening. Å sammenligne din telletråd med min eminente drinkepost er hårreisende :o Hartge: siden du nå "påvirker" meg, lyst til å ehm... kjøpe drikke til meg på tg? Syns den ideen om thumbs opp og ned er en god IDE, men ikke noe mer. Kommer til å få missbruk, folk tar hevn og sånn... *lurer på hva som skjer med tommelen til Hartge hvis d ikke blir drikke på meg * Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er altfor mange unødvendige tråder her på forumet... syns det er bra at sånne tråder blir stengt... enda flere burde også vært stengt... Lenke til kommentar
YBD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Tall har alltid fascinert meg, og matte er favoritt-faget på skolen om jeg skal velge ett. Da jeg så at det kom en telle-tråd ble jeg oppspilt og glad, og ble med en gang revet med i tellingen. Selv om det kan være en selvfølge for noen hva som blir neste tall i rekken, er det ikke slik for alle. Vi har alle hatt problemer med dette i barndommen. Det er laget "utallige" bøker og historier om telling, bare spørr på biblioteket. TV-program og tegnefilmer har også tatt opp temaet (hvem husker vel ikke "en-to-tre-FIR-fem, seks-sju-åtte-NI-ti og elleve-TOLV" fra Sesam Stasjon?). Men neida, tråden ble postet i "Søppel" (telling er ikke søppel, men en nyttig egenskap som tilogmed dyr benytter seg av), men neida, en telle-tråd for tellerne blir ikke godtatt, ikke engang i søppelet. Kanskje hadde vi kommet frem til et tall som ikke tidligere var oppdaget? Jeg føler meg ydmyket, og vil revurdere mitt medlemskap i dette forumet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det er altfor mange unødvendige tråder her på forumet... syns det er bra at sånne tråder blir stengt... enda flere burde også vært stengt... det er felles enighet om at telle tråden var SPAM, end of discussion, liker folk ikke det så får de PM til Sirhartge <--var vell han som stengte tråden. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har du så lite å finne på kan du hjelpe morra di med oppvasken. Eller noe i den duren. Julepils og drinker kan jo folk diskutere. Der kan man jo få info om andres meninger/smaker. Det var min mening da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå