rabagast3 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hei er bare litt usikker på hva som er Grunnen til at telletråden ble stengt. Har fått tilbakemelding fra SirHartge at denne tråden er SPAM. Slik jeg leser definisjonen på sida til hw.no så klasifiserer dette ikke som spam. Kikket så litt på hva SirHartge har postet. Her er et par eksempel: julepilsen beste drinken Hvis du ser på disse 2 linkene så vil jeg si at begge disse er i mot Norsk lov (hvis vi skal tolke like brutalt som SirHartge gjør). Det er forbudt å reklamere for alkoholholdige drikker i Norge. Disse 2 sidene kvalifiserer vel som reklame ? Det er vel ekstra ille at det er folk under 18 år som ferdes her. Da er det vel ekstra ille å snakke om hvilke drinker som er best. PS kan hende at jeg overreagerer "litt" når det gjelder denne saken. Er bare litt førbanna da æ endeli klarte å få en trå som så ut tel å bli ein sekkar vinner. (masse poster) Helt til slutt: Er helt enig at det var en unødvendig tråd. Men så lenge den ikke overtrer reglementet til hw.no, synes jeg den burde få leve sitt eget liv. Kan dere andre ta å komentere det jeg har sakt. Er jeg helt på jordet & SirHartge har rett? eller er det motsatt Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det hadde vel ikke så mye med norsk lov å gjøre, det er jo lov å telle. Les denne tråden du... Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Men SirHartge sine tråder hadde jo en mening, siden en del forum brukere har en formening i de sakene. Telletråden din, som jeg skal innrømme at jeg postet i, bare var spam for å få tiden til å gå/få flere poster.... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det står ganske klart i info-tråden i søppel at slike tråder ikke er ønsket. Å ha en tråd hvor man teller er bare et ønske om å få lettkjøpte postinger og er ikke ønsket. Har selv vurdert å stenge tråden, men lot det være siden det var i søppel, men har ikke noe problem med å forsvare den stengingen når det først har blitt gjort. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Må inrømme at trådene om øl, vin, alkohol ovs gir meg et lite sug :smile: Og jeg er bare 15 men men, syns det burde vært en advarsel der jeg. Eller passord hadde vært morsomt! hehe... Neida.. går helt greit d... men skjønner poenget... Kunne jeg startet en tellepost hvis man bare kunne telle 1 gang, slipper man at folk bare poster for å få opp antall poster...? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Kunne jeg startet en tellepost hvis man bare kunne telle 1 gang, slipper man at folk bare poster for å få opp antall poster...? Og hensikten med dette skulle være? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Kunne jeg startet en tellepost hvis man bare kunne telle 1 gang, slipper man at folk bare poster for å få opp antall poster...? Og hensikten med dette skulle være? Han sier det bare for at det skal virke som om han gjorde det av andre grunner en å få flere poster. Eller han vil ha en post mer... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hva f@en har en tråd med bare tall og telle som på sesam stasjon fra en til en million i det brennheiteste h€lvete med noe å gjøre? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Sorry, men jeg støtter deg ikke... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hva f@en har en tråd med bare tall og telle som på sesam stasjon fra en til en million i det brennheiteste h€lvete med noe å gjøre? Hør hør! Og hvem f* bryr seg om hvor mange poster man selv (eller andre) har - ikke jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvordan får du for deg at SirHartges tråder er reklame? Telletråden var et lavmål selv til søppel å være, det er godt at den er stengt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Altså, ingen har sagt du bryter noen lov heller da, og Hartges threader er ikke meningsløse, så jeg synes det blir litt teit å sammenlikne disse threadene?.. Også har jeg et spørsmål: Lagde du tråden for at den skulle få mange replys? Er det en bra tråd? Da kunne du like gjerne lagd en "slå-på-tastaturet-tråd" da. Sist men ikke minst: Dette skal vel helst tas opp privat med moderator samt at forumet er et tilbud, ingen tjeneste du har krav på - altså at han jo egentlig kan gjore som han vil på forumer her. (for du gjør veldig stort nummer ut av at noen stengte den tråden din). Edit: Vil bare legge til at du er advart mot slike meningsløse tråder i form av den sticky saken som var (byttet til noe annet nå) i søppel-delen av forumet. Stod vel noe om kvalitetssøppel, og jeg, IMO, synes du misforstår når du lager en post, hvor du allerede vet hva replyene blir, som du synes er bra, fordi du vet det kommer til å bli mange replys. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Gleder meg til å se videre diskusjon i denne posten. Denne typen poster har en tendens til å bli "morsomt" lesestoff. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Fært som folk blir sure da.... Bare lurte litt på grunnen, sinnsykt mye "spam", totalt unødvendig her på formumet. Trådene blir ikke stoppet likevell, og bra er det.... syns folk generellt har en agressiv holdning her, hvis det er noe de ikke er enige med. Har det noe med at du er anonym på internett? :wink: Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Syns det er helt på sin plass at telletråden ble stengt. Den var totalt uten mening, og en av de mest tåpelig postene jeg har sett hittil, men jeg vil ikke akkurat kalle den spam. En viss seriøsitet burde man jo kunne forvente - selv det som er postet i søppel... Drinkposten til SirHartge hadde jo en viss verdi for de av oss som drikker Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jævela KVERULANT du er rabagast! Jeg er så utrolig lei av at folk klager over moderatorene her. Det er jo et HW forum, så jeg ser at en telletråd muligens er litt teit!! :x Hvis dere lager tråder om HW er det ingen som kommer til å stoppe dere! Noen kommer med komentarer om at moderatorene "kan ikke juss", "se her har du en mye værre tråd en den jeg lagde, hvofor ble ikke den stoppet da?"(Høres litt ut som bukkene bruse-> Ta heller bukken bak meg....) Voks opp, hvis dere trodde at verden kom til å være rettferdig så tok dere alle feil! PS: Det tyder også på at rabagast ikke har vært i militæret enda, da vil du sikkert lære at du må følge ordre, selv om det virker HELT urimelig. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Såklart skal de stenge en så tåplig post som det der. Det må da også du kunne skjønne... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvorfor er det så mye fokusering på "uhu han har flere poster enn meg"... Hva er egentlig vitsen med det ? Om en har 5000 poster så er helt sikkert en del av de unødvendige også... For min del kan de gjerne fjerne hele denne delen med antall poster... Kom heller med noe annet som newbie, member, old member, moderator titler i stedet så slipper man all denne fokusering på å få flest mulig poster... Jeg vil nå si at hw.no legger opp til dette racet etter innlegg selv... En som har vært medlem i 2 år og ikke har mer enn 500 poster kan i visse tillfeller være like aktiv gjennom kvalitetsposting og bruk av søke funksjonen i forumet, som en som har vært medlem i 2 år og har rundet 5000 innlegg og spør uten å søke i forumet først... Klart det blir poster av slikt... Da vet dere iallefall hva jeg mener om nr. på innlegg.... like anybody cares Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Såklart skal de stenge en så tåplig post som det der. Det må da også du kunne skjønne... det var jo i søppel da. Tipper det er derfor trådstarteren ble sinna. Skjønner deg litt, men den tråden var jo der HELT uten mening, kun for at samtlige som postet der skulle få høyere meldings count. Til deg som sa at antall mld ikke betyr NOE: Hvis du visste 0 og nix om pc'er, du lurte på f.eks anbefaling til en PC. Hvem ville du hørt på? han med 800+ meldinger (som opplagt ikke har noe liv, har mye postinger i et DATA forum) eller han med 1-10 meldinger? Greit nok, han med 10 mld kan vite mye mer om pc, men han kan oxo tippe. Han med 800+ vet man ihvertfall har NOE grunnlag, og kommer ikke til å anbefale et tilbud på Elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå