Hitom Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) http://www.facebook.com/group.php?gid=11486941461 Fjesbok gruppe om emnet, vill råde alle til å joine og invitere flest mulig folk. http://stopvirgin.movielol.org/ Film som forklarer hva alt handler om. Ano video om emnet. Endret 15. april 2008 av Hitom Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) AMO Endret 15. april 2008 av Garanti Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Skriv litt om hva det handler om uten linker da Lenke til kommentar
Hitom Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) They stated that they think net neutrality is “a load of bollocks” and claimed they're already doing deals to deliver some people’s content faster than others. They would then put websites and services that don't pay Virgin in the "slow lane", meaning those sites would load slowly and cause most users to give up using them, feeling forced to use whatever Virgin wants to push through their network.If you care about surfing wherever you want to on the internet please visit: http://stopvirgin.movielol.org Qoute fra facebook gruppa. Dette kan være starten på slutten av net neutrality. http://www.google.com/help/netneutrality.html For de som ikke vett hva net neutrality innebærer. Endret 16. april 2008 av Hitom Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dette kunne faktisk ikke engasjert meg mindre. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dette kunne faktisk ikke engasjert meg mindre. Amen. Lenke til kommentar
Hitom Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Utrolig at folk ikke fatter hvor seriøst dette er. Er dere i det hele tatt klar over at dette er noe alle internett leverandører vill? men det er ingen som har våget å være den første, før Virgin? Men for all del, viss dere vill ha internett på lik linje med kabel tv, så værsegod, ikke gidd å engasjer dere. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hallo. Vi har hørt om simonsen og co som står for copyrighten i norge for norske filmer. Som en historie så skjedde det: ISP'en kontaktet datatilsynet osv. De annbefalte som ISP'en selv ville ha gjort, dritte i brevet. Nå er simonsen og Co saksøkt og de driver vell ikke og sender ut slike "skummle" brev lengere... Bare når søksmål skjer oppgir ISP'en navnene. Edit: Shitt, purken på døra, må stikke... HEY! FAEN IKKE HÅNDGJERN DU, STEIKE HAN TYJETE, REIS TEL KAMMERSE DIN HÆSTKUK. Man må ta alt med humor... Fremtidens P2P består av laging av FLASH-disker. Hørt på plata: Filmoman: Haru den nyeste Matrix filmen? Langer'n: Jada, SD eller HD format? Filmoman: Tar HD formatet jeg du. Er det drøy nedtur på den? Langer'n: Jada, litt halusinogener i filmen da.. Filmoman: Gleder meg! Go dag a. PS: Prøvde meg på humor... PSS: Facebook er jo synder selv. Ikke faen at jeg laster opp de flotte bildene jeg tar, flickr holder. Endret 22. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) "VI HAR ET ALVORLIG PROBLEM HER! DETTE KAN BETY SLUTTEN PÅ YTRINGSFRIHETEN PÅ INTERNETT! HVA SKAL VI GJØRE?!" "Facebook-gruppe?" "Ok." Endret 22. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Joney Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Right... jeg sliter med å ta disse folka helt seriøst. En gjeng dårlig engelsktalende wowfolk som har lagt opp alle youtube filmene sine med "do you want to have sex with me" eller lignende samt kalibrert videoene sine med bilder av hu dama med litt stor utrigning kommer opp som "bilde" til videoen. For å ta opp emnet.. denne "reguleringen" av internett kommer ikke til å skje.. ganske enkelt fordi det er kundene som styrer levrandøren, ikke levrandøren som styrer kundene. Lettere sakt, dersom din internettlevrandør setter opp denne "sperren" ville jo det mest naturlige for deg være å bytte leverandør. Hva skjer så? Jo, din gamle leverandør begynner å tape penger, mye penger! Til slutt finner de ut av at dette var en sinnsykt dårlig ide i utganspunktet. Vel, de fjerner sperren og begynner å tjene penger igjen. Ok, sier du. Hva om alle leverandører har denne sperren? Vel, det skjer ikke så lenge det finnes kokuranse på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå