Gå til innhold

filoverføring fra premium disk til elite disk, stor risiko?

Spirre

Anbefalte innlegg

jeg vurderer å bytte ut min gamle premium med en elite en av de nærmeste dagene.

jeg har forstått det slik at jeg kan bruke en kabel til å overføre savegames og profil o.l. til den nye harddisken. stemmer det at det følger med en slik kabel i elite pakka?

hvor stor risiko er det for at det skjer noe med filoverføringa. jeg er overhode ikke interessert i å miste dataen jeg har samla opp og dersom risikoen er for stor så selger jeg bare premiumen med den ubrukte 120gb disken istede.

kommer ikke på noe annet å spørre om akkurat nå, men om du vet om noe som er kjekt å vite angående dette, så for all del bidra. tipper det er flere som er nysgjerrige på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det følger ikke med en slik kabel i elite pakka dessverre, med mindre det er lagt til i senere revisjoner av pakken etter Februar i år.

Den kabelen du snakker om følger derimot med 120gb harddisken du kan få kjøpt, er ikke sikker om den kan kjøpes separat.

Lenke til kommentar

så med andre ord så er det like greit å bare sende 120gb disken til eliten med premiumen når jeg selger den da, og heller beholde den gamle 20gb disken selv. plassproblemer har jeg ikke alikevel. eneste jeg laster ned som tar plass er demoer og de blir sletta etter bruk.

edit: dersom jeg får tak i en slik kabel da, hvor stor sjanse er det for at filoverføringa funker som den skal, jeg har nemlig inntrykk av at det er en del problemer med det å overføre filer mellom 360 harddisker.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...