lolvik Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jeg kan da informere om at verken Avira eller Avast funker. Jeg laster bare ned SET SmartSecurity trial, så har jeg hvertfall 30 dager på å finne på noe : > Endret 26. juli 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Vetke. Fordi det det ikke er MSI fil i guess ? FÅr forsåvidt ikke SET SmartSecurity til å funke heller D: Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 ESET Du må finne business versjonen, ikke den vanlige.. evt. MSIFix den vanlige, det burde da fungere... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 My bad ^^ Har du det gjennom ett faktisk firma, eller ? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Nei Bruker en russisk piratupdateserver, men den er nede atm... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg finner ikke ut av dette at all ;p Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 http://www.win2008workstation.com/wordpres...urity-software/ Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jeg fikk avast server til å funke. Hm, er det noe program jeg bør bruke egentlig ? Endret 26. juli 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er den eneste måten å få tak i Eset Nod32 Smart Security v3 Business Edition gjennom ett firma ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Kunne noen svart meg litt brennkvikt på noen spørsmål? Sitter nemlig på en maskin som nettop streika, og i den anledning vil jeg prøve dette. 1. Hvor får jeg lastet det ned? 2. Hvilken versjon fungerer best som "normal" pc? 3. Fungerer alle programmer som fungerer i Vista? 4. Hørte noe om en guide til å fjerne unødvendige "services"? Endret 27. juli 2008 av Lakus Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) 1. Her. Øverste download linken er for x64, og den nederste for x32. Brenn iso fila på ei cd, og boot opp med den. 2. Enterprise er vel den mest brukte, men du må ikke ta ta "core system(tror det er det, det heter. Siden du da ikke har GUI). Du velger versjon når du installerer. 3. Jeg har ikke hatt noen større problemer, bortsett fra med Antivirus. 4. Før du kan bruke det som ett vanlig opperativsystem må du fjerne en hel rekke med services, du finner en veldig fin guide som jeg selv brukte her. Håper dette hjelper. Endret 27. juli 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg får ikke boota. Kommert til en fin grå skjerm med noen mønstre på og der stopper det hele. Prøvd med to DVD'er nå. NEI DÆVVEN! DER BOOTA DEN GITT *Haha* Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Den er skikkelig treg ja ;å Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvordan er det med drivere? Har jo en hel haug med CD'er som følger med delene mine. Er det bare å innstallere som i XP? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du må nok bruke Vista drivere. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er den eneste måten å få tak i Eset Nod32 Smart Security v3 Business Edition gjennom ett firma ? Hvor lenge har du brukt internett? Du vet du kan finne hva som helst bare du leter litt? Og angåendes services: Var det i det hele tatt noen guide? Her er et bilde av hva jeg kjører: Med mindre du har statisk IP, la DHCP service være på... Alt annet kan være som i bildet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Får ikke det trådløse krortet mitt til å virke. Linksys WMP54G. Finner ikke noen Vista drivere til det. Edit: Glem det. Linksys lager ikke Vista drivere for 4.0 revisjonen av kortet! Get bent, Linksys! > Da var det tilbake til crappy piratkopiert XP. Endret 28. juli 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva snakker du om? Jeg søkte på google på WMP54G, FØRSTE TREFFET tar deg til linksys-siden som har en klar og tydelig link til v4 sin vista driver... Hvis du ikke klarer det en gang, bør du ikke bruke et serverOS Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) edit: Om du tar en titt på infoen om driveren i Vista seksjonen på Linksys sine sider så får du opp dette. Ser faktisk ut som at Vista driver ikke eksisterer. edit: Fant Vista driver til kortet her. Google is your friend. Endret 28. juli 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå