GeCcO Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 jeg skulle instalere drivere til mitt Logitech Cordless Desktop Optical, etter at jeg starta instalesjonen reboote pc'n helt sånn uten at den hadde instalert noe som helst, når den så var ferdig med det, og jeg var kommet tilbake i windows, så funket ikke verken musa eller tastaturet, har testa alle "safe modes" , "vga mode" , "last good configuration", eller noe slikt, men ingenting funka, har testa med annet tastatur, usb mus, osv. men ingenting vil funke, hva er galt, og hvordan kan jeg fikse det, hvis det er mulig ? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 sjekk at USB legacy device = enebled i BIOS (aner ikke om det har noe å si) prøv med noen PS/2 enheter og innstaller USB drivere og mus/tastatur drivere. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 har testa med forskjellige tastatur og mus, men det er ingen musmarkør når jeg kommer inn i desktoppen, tastaturet funker heller ikke, hva må jeg gjøre da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå